خبرهای داغ:
حجت الاسلام محققی:

بسیج و تفکر بسیجی مهمترین سرمایه‌ای که امام (ره) به یادگار گذاشت

همدان-امام جمعه لالجین گفت: بسیج و تفکر بسیجی مهمترین سرمایه‌ای است که امام (ره) به یادگار گذاشته است.
کد خبر: ۹۵۵۸۵۹۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرماندهان و کارکنان حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) لالجین و گردان امام حسین(ع) شهرستان بهار و بسیجیان برادران و خواهران لالجین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با امام جمعه لالجین دیدار کردند.

امام جمعه لالجین در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج و تفکر بسیجی مهمترین سرمایه ای است که امام (ره) به یادگار گذاشته است.

حجت الاسلام حسین محققی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: باید ایمان خود را به عمل صالح تبدیل کنیم و بهترین جایی که می‌توانیم ای کار را انجام دهیم در بسیج است و بسیجی از آن روزی که به فرمان امام (ره) لبیک گفت تا به امروز با نظام و انقلاب عهد بسته و پای انقلاب مانده است.

وی افزود: بسیج و تفکر بسیجی مهمترین سرمایه‌ای است که امام(ره) به یادگار گذاشته و بسیجی کسی است که در خدمت نایب امام زمان(عج) است و هر گونه سرمایه و امکاناتی که داشته در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است.

امام جمعه لالجین گفت: بعد از انقلاب و تا به امروز به برکت وجود بسیج و بسیجی، تفکر بسیجی در دل ملت‌های مختلف جای گرفته است.

در ادامه مراسم، با حضور امام جمعه لالجین و فرماندهان و کارکنان حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) لالجین  و گردان امام حسین (ع) شهرستان بهار و بسیجیان برادران و خواهران مزار شهدای شهر لالجین غبارروبی و عطر افشانی شد.

بسیج و تفکر بسیجی مهمترین سرمایه‌ای که امام (ره) به یادگار گذاشت

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار