خبرهای داغ:
آهکی:

بسیاری از پیشرفت‌ها و امنیت کشور مرهون تفکر بسیجی است

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان بابیان اینکه بسیاری از پیشرفت‌ها و امنیت کشور مرهون تفکر بسیجی است،گفت: تفکر بسیجی در هرزمان ومکانی که نیاز باشد با ایثار و از خودگذشتگی به ظهور و بروز می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۸۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدام، مهرداد آهکی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان نمونه اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان همدان که با حضور سردار میرزایی پژوهشگر و مسئول راویان دوران دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیاری از پیشرفت‌ها و امنیت کشور مرهون تفکر بسیجی است.

وی ادامه داد: حماسه آفرینی بسیج در روزگار سرنوشت‌ساز دفاع مقدس، ضامن بقاء و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است و اکنون نیز تفکر بسیجی در هر زمان و مکانی که نیاز باشد با ایثار و از خودگذشتگی در قامت زیبای بسیجیان به عرصه ظهور و بروز می‌رسد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان بیان کرد: ۵ آذر ماه سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیج گفت: خدمت بی‌منت، توجه به اهداف بلند نظام، فعالیت در همه عرصه‌ها، درک موقعیت موجود، فعالیت‌های جهادی با بیشترین بازده و کمترین هزینه در کار از جمله مهمترین ویژگی‌های بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار