خبرهای داغ:
استاد حوزه علیمه گفت: روز دانشجو، روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه‌ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته و دارند.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۵۳
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ طلبه بسیجی سرکارخانم صدیقه اسماعیلی،از اساتید حوزه علمیه فارسان، با حضور در جمع خواهران بسیجی پایگاه بیت الزهرا سلام الله علیها فارسان، با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: آمریکا برای رژیم منحوس پهلوی سنگ تمام گذاشت و دست به هر اقدامی زد ولی در این زمینه دانشجویان مادر۱۶ آذر با اعتراض به پا خواستند و توانستندحماسه خلق کنند که درس عبرتی برای همه دانشجویان مابایدباشدکه نگاه عدالت‌خواهانه،آرمان‌خواهانه ومطالبه‌گری داشته باشند،البته باید مراقب سوءاستفاده دشمنان بود.

اسماعیلی، بیان کرد: جوان دانشجو احساساتش در درجه ی اول متوجه عدالت است، آنچه بیش ازهمه چیز دانشجو را به خود متوجه می کند عدالت خواهی است دانشجویان باید از روحیه یاس و ناامیدی دور باشند همان‌گونه که دانشجویان در ۱۶ آذرماه آفریدند و دانشجوی ما باید این نگاه داشته باشند.

استاد حوزه علمیه فارسان، افزود: روز دانشجو، روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه‌ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته و برای ارتقای روز افزون معرفت و آگاهی،عزم خود را جزم نموده و کمر همت برای فتح سنگرهای علم و دانش بسته‌اند.

وی افزود‌: روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور است.

اسماعیلی، در پایان تاکید کرد: روز دانشجو یعنی رقم زدن 16 آذر در تاریخ، روز استکبار ستیزی، یعنی به درخشش درآوردن روز 13آبان، یعنی فتح بازی دراز، یعنی آبادانی و سازندگی، یعنی 23تیر87، دانشجو یعنی لبیک سرخ گفتن برای نشان دادن نقاب سبز 88، دانشجو یعنی دلواپسیم در سال93...و در یک کلام دانشجو یعنی همیشه در میدان ایستادن.

ارسال نظرات