خبرهای داغ:
حسام طاهر تأکید کرد

لزوم تعامل بسیج و اتاق اصناف به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم

همدان-مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان با اشاره به نقش مهم اصناف در اقتصاد کشور بر تعامل بسیج و اتاق اصناف به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۳۰
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ جعفر حسام طاهر در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان همدان اظهار کرد: خانواده بزرگ اصناف استان همدان‌ در مقاطع مختلف از جمله دوران جنگ تحميلی و در شرايط تحريم‌های ظالمانه غرب علیه کشور ما، دست از تلاش و خدمت به هموطنان برنداشته و با وجود مشكلات، همواره پشتيبان و حامی ولایت فقیه، نظام و انقلاب اسلامی بوده و در این خصوص بازاریان شریف دارالمومنین و دارالمجاهدین کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته‌اند.

وی با اشاره به نقش مهم اصناف در اقتصاد کشور افزود: برای رفع مشکلات موجود باید ضمن برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت‌های این قشر عظیم نیز به درستی استفاده شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان همچنین بر تعامل بسیج و اتاق اصناف به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم تاکید کرد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان و مشاور اقتصادی استاندار همدان در حوزه اصناف و بازار نیز در ادامه ضمن تشکر از اقدامات موثر بسیج اصناف، خواستار همکاری و حمایت بسیج برای پیشبرد برنامه‌های اصناف استان همدان شد.

محمد ارغوان افزود: امیدواریم با ورود نیروهای جدید و جوان در بدنه اتحادیه‌های صنفی، تدابیر نو همراه با فناوری به کار گرفته شود.

لزوم تعامل بسیج و اتاق اصناف به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم

لزوم تعامل بسیج و اتاق اصناف به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم

انتهای پیام/

ارسال نظرات