خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: پس از جنگ تحمیلی، همان نیروهایی که شاهکار عظیمی در دفاع مقدس رقم زدند، برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های عمرانی، علمی و اقتصادی گام نهادند که یکی از آن‌ها قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیا(ص)بود.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۶۳
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه  در دیدار با جمعی از مسوولان و کارکنان مؤسسات زیرمجموعه‌ی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران، از شکل‌گیری انقلاب اسلامی براساس اهدافی والا و متعالی سخن گفت.

وی اظهار کرد: سازندگی و رفع محرومیت، از اهداف مقدس انقلاب اسلامی بوده‌ که به‌لطف خدا تا حد قابل توجهی محقق شده‌ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تصریح اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء کارهای نشدنی را عملی ساخت و پیشتاز باور «ما می‌توانیم» شد، افزود: پس از جنگ تحمیلی، همان نیروهایی که شاهکار عظیمی در دفاع مقدس رقم زدند و باعث پیروزی ملت بزرگ ایران شدند، برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت‌های ارزشمند و اثرگذاری در عرصه‌های عمرانی، علمی و اقتصادی آغاز کردند که یکی از آن‌ها قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیا(ص)بود.

وی با اشاره به اینکه تأمین استقلال کشور به‌تمام معنا و در تمام زمینه‌ها از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: به‌فضل خدا قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیا(ص) در سال‌های اخیر اقدامات مهمی انجام داده که موجب سربلندی کشور شده است.

حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ضمن ایجاد زمینه‌ی اشتغال نیروهای متخصص و متعهد در سرار کشور، رویکرد ارزش‌گرایی را تا عمق برنامه‌ها حفظ کرد و کشور را به استقلال رساند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار