خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آق قلا:

استکبار می‌خواهد که ما در انتخابات شرکت نکنیم/دشمن درجنگ اقتصادی معیشت مردم را هدف قرار داده است

سرهنگ مصطفی لو گفت: نام شهید با مشتقات آن در قرآن کریم حدود۷۲مرتبه آمده است این نشان می دهد شهدا خاص و گلچین خداوند هستند
کد خبر: ۹۵۶۳۲۵۳
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷

استکبار می‌خواهد که ما در انتخابات شرکت نکنیم/دشمن درجنگ اقتصادی معیشت مردم را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه آق قلا در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام و یادواره شهدا شهرستان آق قلا و بخش انبار الوم گفت: بالاترین تجارت شهادت است و درود به ارواح طیبه شهدا خصوصا شهدای مظلوم گمنام و شهید این محفل،اسم همه شما در دفتر شهدا ثبت شد به یقین شهید هم در قیامت از همه شما یاد می کند.

وی افزود: امروز شاهد بودیم مردم شهرستان آق قلا و انبارالوم برای این که نامشان در دفتر شهیدان ثبت شود از هم سبقت گرفتند.وباشکوه از شهید گمنام استقبال کردند. 

مصطفی لو اظهار داشت: نام شهید با مشتقات آن در قرآن کریم حدود۷۲مرتبه آمده است این نشان می دهد شهدا خاص و گلچین خداوند هستند که خداوند آنها را خریده است و بالاترین تجارت شهادت است که خریدار این جان خود خداست و شهید انفاق می کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درشهرستان آق قلا و بخش انبارالوم ۱۱۶شهید تقدیم این انقلاب شده است در برخی روستاها قریب به ۱۲شهید داریم این نشان می دهدشهدا گل سر سبد این امت هستند چرا چون جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه آق قلا افزود: شهدا برای اعتلای اسلام و قرآن رفتندودر مقابل دشمن سازش نکردند هر کشوری که با دشمن سازش کرد، امروز می بینیم اثری از آن نیست و آن کشور هیچ عزتی ندارد  ۴۵سال مقاومت کردیم ، عزت پیدا کردیم و سربلندیم و در بالاترین جایگاه هستیم .هر ملتی که با دشمن سازش نکند وتسلیم دسیسه های آنان نشود پیروز خواهد شد.

وی عنوان کرد: امروز شاهدیم حماس عزت پیدا کرده است چرا؟ چون در مقابل جلادان و ظالمین عالم ایستادگی می کنند، حضرت داوود با استقامت بر جالوت پیروز شد و امتی که صبر کردند و به خداوند اتکا داشتند پیروز شدند.

این مقام مسئول تأکید کرد: در پایان سال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را داریم هر کسی نظام و ایران را دوست دارد با مشارکت خودش باید مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبد.خواسته دشمن این است در انتخابات شرکت نکنیم و برخی از انبیاء با سال ها تلاش نتوانستند حکومت تشکیل دهند اما امام به پشتوانه امت نظام اسلامی را تشکیل داد.

وی در ادامه گفت: دشمنان درجنگ اقتصادی معیشت مردم را هدف قرار دادند اما دراین توطئه هم موفق نشدند و ایجاد تفرقه قومیتی به راه انداختند اما خون شیعه و سنی در کنار هم و با یک هدف ریخته شد و دشمن شکست خورد و شایان ذکر است که ما در استان خود بیش از حدود۶۰۰ شهید اهل سنت داریم .

وی تصریح کرد: تهاجم فرهنگی هجمه بر اعتقادات وارزش های مذهبی ما به راه انداختند با توطئه علیه مادر،مهدویت،ولی فقیه،نتوانستند پیروز شوند و شهید حججی ها ،آرمان الله وردی هاو مدافع حرم رویش انقلاب می شوند.از پیشرفت های علمی کشورجلو گیری کردند و دکتر فخری زاده را شهید کردند اما فخری زاده ها بوجود آمدند. 

فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در پایان خاطرنشان کرد: فتنه ها به راه انداختند تا مردم از انقلاب جدا شوند اما مردم بیدار شدند و به یقین ملتی که شهادت دارد ذلت نمی پذیرد.بیدار است و همیشه پیروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار