زائران و مجاوران نمازگزار در جوار بارگاه ملکوتی حرم امام رضا(ع) امروز پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی نسبت به جنایات آمریکا و اسرائیل در غزه اعلام برائت و انزجار کردند.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۴۵
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، زائران و مجاوران مشهدالرضا با وجود سرمای هوا امروز پس از برگزاری نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات و نسل‌کشی اسرائیل و آمریکا اعلام کردند.

مردم مشهد در راهپیمایی ضد صهیونیستی با شعارهای ضد صهیونیستی مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل، مردم غزه تنها نیستند، هیهات من الذله، لعن الله علی قوم الظالمین انزجار خود را نسبت به رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی و حامیانشان اعلام کردند.

مراسم راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین امروز از حرم مطهر رضوی به سمت چهارراه شهدای مشهد برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم، قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز قرائت شد که حاضران با تکبیر، مفاد آن را تایید کردند. در بخش‌هایی از این قطعنامه آمده است؛ ما جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم در بمباران بی‌وقفه مناطق مسکونی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مساجد و دیگر مراکز فرهنگی و به شهادت رساندن مردم بی دفاع غزه و خبرنگاران، بازداشت جوانان مدافع حریم بیت المقدس و سرزمین مادری‌شان و بمباران مکان‌های امن اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی را محکوم کرده انزجار و تنفر خود را از این اقدامات اعلام می‌کنیم.

در ادامه این قطعنامه آمده است؛ با توجه به مصوبه مجمع عمومی سازمان ملل در درباره برقراری آتش و سپرده در غزه که با موافقت 156 کشور جهان انجام شد و کشور مستکبر آمریکا آن را وتو کرد، به همه جهانیان ثابت شد که آمریکا طرفدار صهیونیسم و حامی نسل کشی مسلمانان است. لذا ما مقصر اصلی این جنایات را رئیس جمهور آمریکا و حامیانش می‌دانیم و آتش بس دائمی و فوری را در غزه خواستاریم.

از دادگاه بین‌المللی راهی می‌خواهیم هر چه سریع‌تر با تشکیل دادگاه عادلانه سران آمریکا و رژیم صهیونیستی و سران کشورهای فرانسه انگلیس و آلمان را به عنوان پشتیبان و ارسال کنندگان اسلحه به ارزش کودک‌کش اسرائیل را سریعاً محاکمه و برای عبرت آیندگان آنان را به اشد مجازات محکوم کرده و خسارات وارده به مردم غزه را پرداخت کنند.

ما از تمامی دولت‌های اسلامی و ملل آزادی‌خواه جهان می‌خواهیم کلیه کالاهای تولید اسرائیل را تحریم کرده و سفارتخانه‌های آنان را تعطیل و برای برقراری آسایش، دولتی با رای مردم اصیل و بومی در سرزمین فلسطین تشکیل شود. ما راهپیمایان ضمن حمایت قاطع از مردم مقتدر و مظلوم فلسطین و غزه مقاوم آمادگی خود را برای اعزام به جبهه‌های مقاومت اسلامی در کنار برادران فلسطینی، لبنانی و یمنی به منظور نابودی رژیم صهیونیستی از کره خاکی و فراهم کردن ظهور حضرت بقیه الله اعلام می‌داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها