خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

بزرگ‌ترین مروج و مدافع ولایت حضرت زهرا(س) بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) گفت: بزرگ‌ترین مروج و مدافع ولایت حضرت علی (ع)، حضرت زهرا(س) بود.
کد خبر: ۹۵۶۳۷۰۱
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که با حضور پیکر مطهر شهید گمنام برگزار شد، در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: عالم اسلام در عصر کنونی با یک کج فهمی دینی روبرو است که از سقیفه و صدر اسلام شروع شده و تاکنون ادامه دارد و این امر صدمات زیادی را در بر داشته و اتفاقات امروز غزه نیز به دلیل همین کج فهمی‌ها است.

وی بیان کرد: برخی از علمای جاهل وهابی به نام اسلام، به بعضی از سفارشات پیامبر مکرم اسلام (ص) که برای آنها منفعت دارد عمل می‌کنند و به برخی دیگر بی‌اعتنایی می‌کنند، یکی از موضوعات مهمی که اهتمامی به آن ندارند، پرداختن به جایگاه حضرت زهرا (س) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: جایگاه حضرت زهرا (س) آنچنان والا است که پیامبر (ص) می‌فرمود «من بوی بهشت را از زهرا استشمام می‌کنم» و هنگامی که پیامبر (ص) سفر می‌رفتند آخرین نفری که با او خداحافظی می‌کردند، حضرت زهرا (ص) بود و اولین نفری که بعد از برگشت به دیدارش می‌رفتند ایشان بود.

وی با بیان اینکه کدام پدر است که بر دستان دختر خود بوسه زده، به پای دختر خود بلند شده و هر روز صبح به دیدار دختر خود رفته است، گفت: چرا در سایت‌های وهابی از این سیره خبری نیست؟!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: جایگاهی که پیامبر(ص) برای حضرت زهرا(س) قائل بود برای هیچ یک از صحابه قائل نبود، با این حال از هر صحابه‌ای سخن گفته می‌شود اما از سیره حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت زهرا (س) سخنی گفته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با کج فهمی کاری کردند که حضرت زهرای مرضیه(س) آرزوی مرگ کرد، گفت: پیامبر (ص) حضرت زهرا (س) را قلب خود می‌دانست، دشمنان، قلب پیامبر(ص) را شکستند، آن را بین در و دیوار گذاشتند و اکنون نیز جاهلان زمان همان روش را ادامه می‌دهند و نمی‌خواهند نامی از حضرت زهرا (س) دیده شود.

نجاری با تأکید بر پیروی از سیره و سبک زندگی فاطمی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مروج و مدافع ولایت حضرت علی (ع)، حضرت زهرا(س) بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات