خبرهای داغ:
تکریم و معارفه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آبادان با حضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و مسؤل امور روحانیون سپاه حضرت ولیعصر(عج) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۳۹
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آبادان سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه آبادان؛ در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم ، از خدمات و تلاش های حجت الاسلام محسن نیکزاد مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبادان تقدیر نموده وبه اهمیت جایگاه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگی ولی فقیه ازارکان مهم و حافظ روحیات انقلابی در مجموعه سپاه و بسیج است. و یکی از وظایف مهم آن بصیرت افزائی و ایجاد ارتباط سالم و موثر می باشد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان توضیحاتی در خصوص ولایت پذیری و ولایت مداری و دشمن شناسی توضیحاتی ایراد نمود.

حجت الاسلام رستگار گفت : علیرغم اینکه تمام توطئه های دشمن که هزاران توطئه علیه انقلاب اسلامی ازجمله توطئه امنیتی، سیاسی ،فرهنگی، نظامی و ... همه را ترکیب کرده نتوانسته انقلاب اسلامی را شکست بدهد و دلیل آن هم پیوند بین امام و امت بوده است.

در پایان این برنامه از حجت الاسلام محسن نیکزاد تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام عادل بنی طرفی زاده به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آبادان معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها