خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین رستگار گفت؛پایداری مردم بر هدف و خط مشی امامین انقلاب باعث شکست دشمن درجنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم است.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۶۰
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛حجت الاسلام و المسلمین رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر خوزستان گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) شخصیتی فرا جنسیتی و فرا ملیتی است و الگویی کامل برای همه مردم از جمله بانوان است.

او با اشاره به اوضاع صدر اسلام و وضعیت مسلمین بعداز رحلت پیامبر اکرم(ص) و سناریوهایی که برای تخریب شخصیت امام علی(ع) در اذهان مردم ایجاد نمودند و حکومت حقه ی آن حضرت را با چالش مواجه کردند؛ تاکید کرد در حال حاضر نیز دشمنان جمهوری اسلامی ایران با حیله ها و به راه انداختن جنگ های سخت و نیمه سخت و نرم و جنگ ترکیبی و شناختی برای انحراف باورهای ملت ایران و ایجاد اختلاف و تشتّت میان صفوف یکپارچه ملت شریف ایران اسلامی است تا بلکه ملت نسبت به رهبری حکیم و فرزانه انقلاب بدبین شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار افزود؛ رمز استمرار و بقای انقلاب بصیرت بالای مردم در برابر همه توطئه هایی است که از ابتدای انقلاب تاکنون بر علیه آن قدعلم کرده است می باشد، همان نعمتی که مردم زمانه امیرالمومنین علیه السلام از آن برخوردار نبودند و مقتدترین رهبر و شخصیت الهی را مظلومترین انسان روی زمین نموده بود.

حجت الاسلام و المسلمین رستگار همچنین ادامه داد: ۴۴ سال از انقلاب میگذرد اما پایداری مردم بر هدف و خط مشی امام باعث شکست دشمن در همه ی توطئه ها و جنگ های سخت ، نیمه سخت و نرم و هم اکنون در این جنگ ترکیبی و شناختی است.

وی گریزی هم به اهمیت شرکت در انتخابات پیش رو زد و گفت : دشمن حالا به جنگ‌ ادراکی و ترکیبی روی آورده و باید در جریان انتخابات به حیله های او توجه داشت تا اراده ی ما را تحت سلطه خود قرار ندهد.
این مسئول با بیان اینکه تقویت جبهه انقلاب در درون و جبهه مقاومت در صحنه ی بین المللی به انتخاب افراد اصلح و انقلابی در مجلس شورای اسلامی ایران بستگی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خوزستان گفت: کاهش مشارکت مردم در انتخابات از اهداف اصلی دشمن است تا به جهانیان ثابت کند مردم نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارد اما شما بانوان ایرانی همانگونه که در جنگ نابرابر ۸ ساله دنیای استکبار برعلیه انقلاب اسلامی نشان دادید، می توانید با تکیه بر توانایی های خود در نقش های همسری ، مادری و خواهری عامل شکست دشمنان شوید.

او دولت سیزدهم را نمونه ای اثر بخشی از یک انتخاب صحیح در وضعیت حساس کشور دانست و گفت : با تدبیر دولت اتقلابی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی موفق به برگرداندن پول های بلوکه شده، از سرگیری فعالیت بسیاری از کارخانه های در شرف تعطیلی و تقویت گفتمان انقلاب در دنیا و بسط و گسترش تعاملات جمهوری اسلامی با کشورها و سازمان های اقتصادی بزرگ بین المللی شده است.

حاج آقا رستگار همچنین از تلاش مسئولان برای برگزاری انتخاباتی در کمال سلامت توأم بارقابت سالم، مشارکت حداکثری و در کمال امنیت خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار