فرماندار هلیلان گفت: برای پیشگیری از خودکشی باید عوامل اصلی آن را شناسایی کرد و بعد از شناخت عوامل تاثیرگزار اقدامات میدانی و مشارکتی خود را انجام دهیم.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۸۸
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، کورش عیوضی گفت: با بیان این که موضوع خودکشی یکی از آسیب‌های اجتماعی جدی است گفت: مدیران باید ضمن تشریح برنامه پیشنهادی کاهش آسیب خودکشی برای مردم باید برنامه اقدام و عمل در زمینه آسیب‌های اجتماعی بخصوص خودکشی را دستور کار داشته باشند.

 

 فرماندار هلیلان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران وکارشناسان آموزش و پرورش ، بهزیستی و بهداشت ودرمان شهرستان هلیلان افزود: اجرایی کردن برنامه مقابله با خودکشی نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی بویژه آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و بهزیستی است که باید در یک اقدام مشترک و هدفمند توجه به برنامه‌های پیشگیرانه را با تمرکز بر این آسیب‌های مهم در دستورکارخود قرار دهند.

 

وی ادامه داد: برای پیشگیری از خودکشی باید عوامل اصلی آن را شناسایی کرد و بعد از شناخت عوامل تاثیرگزار میتوانیم اقدامات میدانی و مشارکتی خود را انجام دهیم.

 

نماینده عالی دولت در این شهرستان در سخنان پایانی خود بیان داشت: یکی از راه های موثر در پیشگیری از خودکشی، آموزش افراد و خانواده ها در این خصوص می باشد و با افزایش آگاهی جامعه می توان انتظار داشت افراد در معرض خطر به موقع شناسایی و مداخلات لازم را انجام داد.

ارسال نظرات