فرماندار هلیلان گفت: ما در قبال مشکلات مردم موظف به پاسخگویی و رسیدگی هستیم به‌ویژه اگر این مشکل در حوزه معیشت مردم باشد که حجت بر ما تمام است و باید رسیدگی فوری و عاجل کرد .
کد خبر: ۹۵۶۹۶۶۷
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، کورش عیوضی گفت: ما در قبال مشکلات مردم موظف به پاسخگویی و رسیدگی هستیم به‌ویژه اگر این مشکل در حوزه معیشت مردم باشد که حجت بر ما تمام است و باید رسیدگی فوری و عاجل کرد .

 

فرماندار هلیلان در ادامه افزود: برخی از قوانین نیازمند تغییر و به‌روزرسانی است که باید مورد تجدیدنظر قرار گیرد و نظم و نظام جدیدی پیدا کند تا بتواند جوابگوی مشکلات موجود باشد .

 

وی ادامه داد: خواسته من از ادارات متولی و ذی‌ربط این است که با مسئولیت‌پذیری و تعهد به‌صورت میدانی و عملی وارد گود شوند، ریشه‌یابی کنند و مشکلات را برطرف کنند .

 

نماینده عالی دولت در پایان صحبت‌های خود ضمن دعوت به تعامل و همکاری امور آب و کشاورزان بیان داشت: در این شرایط که نزولات آسمانی کاهش شدید پیدا کرده است این شبکه آب طوری مدیریت شود که هر دو طرف، یعنی هم مردم و هم امور آب با تعامل بتوانند بهترین بهره‌برداری و بهترین خروجی را از این پمپاژ داشته باشند .

 

وی تصریح کرد: پمپاژ و شبکه توزیع آب روستای چشمه ماهی خواسته‌های به حق و معقول مردم توسط امور آب مورد برسی و دقت نظر قرار گرفته و در صورت قابلیت اجرایی اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات