در مراسم تودیع مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح شد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: مسکن و راه دو اولویتی هستند که باید مورد توجه اداره کل راه و شهرسازی استان باشند.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۴۹
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی‌اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با تاکید بر اینکه طی دو سال گذشته برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده که برای تکمیل نیازمند پیگیری است، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی این استان مسکن است.

وی افزود: اقدامات خوبی از جمله تأمین ۴۰۰ هکتار زمین برای مسکن کارگران متقاضی انجام شده اما انتظار می‌رود اداره کل مسکن و شهرسازی استان برای شتاب‌بخشی به ساخت پروژه‌های مسکن ملی برنامه‌ریزی کاربردی تدوین کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر ساخت حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان در حال انجام است؛ مشکلات پروژه ۸۱۰۰ واحدی اراک با اقدامات صورت گرفته مرتفع شده و روند احداث آن در حال انجام است.

اسدی با تاکید بر اینکه استان مرکزی سومین استان پر تردد کشور است، گفت: راه نیز در حوزه راه و شهرسازی است که باید مورد توجه جدی این اداره کل باشد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات «حمید انعامی» تقدیر و «عباس یوسف‌زاده» به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار