خبرهای داغ:
در سرکشی تیم بازرسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور از بسیج طلاب استان اصفهان، تشکل جهادی یزدانشهر بعنوان الگویی موفق برای سایر مجموعه های کشور معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۵۶
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز نمایندگان سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در جریان بازرسی و سرکشی از بسیج طلاب استان اصفهان، از بسیج طلاب یزدانشهر بازدید کردند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام لطفی امام جمعه یزدانشهر با تبیین فعالیتهای فرهنگی تبلیغی در یزدانشهر، از استقبال جوانان و نوجوانان از فعالیتهای فرهنگی اجتماعی طلاب بسیجی این شهر خبر داد و روحانیون را نیروی محرکه فرهنگی تبلیغی فعالیتهای شهری دانستند.

پس از ایشان، حجت الاسلام رجبی معاون بازرسی بسیج طلاب کشور با تشریح عرصه های فعالیت بسیج طلاب، نقش محوری طلاب بسیجی را موثر در سیاستگذاری های فرهنگی دانستند و الگوگیری از مجموعه های موفقی مانند گروه جهادی برکات و بسیج طلاب یزدانشهر را چراغ راه سایر مجموعه ها دانستند.

در ادامه حجت الاسلام قربانی پور، فرمانده بسیج طلاب یزدانشهر نیز با ارائه گزارش مفصلی از فعالیت های گروه جهادی برکات و تشریح فعالیتهای موکب حضرت شریفه(س)، آمادگی این گروه را برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در سراسر کشور اعلام کرد.

در پایان، سرهنگ رضایی معاون هماهنگ کننده بسیج طلاب کشور و حجت الاسلام موسوی مسئول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان نیز درجمع طلاب بسیجی این استان به تبیین رسالت های بسیج طلاب پرداختند.

ارسال نظرات