شاهرود_ در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز گرامیداشت مادران و همسران شهدا، مدیر درمان استان با خانواده شهیدان حاجی حسنی و تیموری در شهرستان شاهرود دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۳۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز گرامیداشت مادران و همسران شهدا، محمد کاظم امیدیان مدیر درمان استان به همراه مدیران درمانگاه‌های تأمین اجتماعی شهرستان شاهرود با خانواده شهیدان حاجی حسنی و تیموری در این شهرستان دیدار کرد.
در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و رؤسا و تعدادی از کارکنان مراکز درمانی شاهرود انجام شد، مدیر درمان استان ضمن ارج نهادن به جایگاه والای خانواده معظم شهدا اظهار کرد: نقش آفرینی مادران و همسران شهدا در ترویج فرهنگ ایثار از جایگاه ویژه و موثری برخوردار است.
او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز بویژه این دو شهید بیان کرد: جامعه امروزی نیازمند فهم صحیح و مناسب از تفکر و شیوه زندگی شهداست.
امیدیان تصریح کرد: راه مقابله با توطئه‌های مختلف دشمنان به خصوص در عرصه‌های فرهنگی، همت جهادی در شناساندن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید است.
در این نشست‌ها همسران شهدا ضمن قدردانی از حضور مدیر درمان سمنان در منازل شهدای خارج از مرکز استان به بیان خاطراتی از شهدا پرداختند.
گفتنی است تاکنون به همت واحد ایثارگران مدیریت درمان استان سمنان و در اجرای برنامه‌های تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران چندین برنامه دیدار و سرکشی انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها