خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه نینوا:

یکی از مهمترین صحنه های حراست از انقلاب، انتخابات است/دفاع مقدس مفهوم جهانی مقاومت است

سرهنگ پاسدار مجید زمانی گفت: دفاع مقدس مفهوم جهانی مقاومت برگرفته از جمله امام حسین علیه السلام که هیهات من الذله بود که الگویی برای تمام کشورهای آزادیخواه جهان شد..
کد خبر: ۹۵۶۶۱۲۰
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

یکی از مهمترین صحنه های حراست از انقلاب، انتخابات است/دفاع مقدس مفهوم جهانی مقاومت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مجید زمانی معاون اجرایی سپاه نینوا در مراسم یادواره شهدای روستای ورسن گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره و حرکت تمامی انبیاوائمه اطهار علیهم السلام است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به جهت اینکه نمونه ای، برپایه حکومت دینی بود و مردم در تشکیل این انقلاب نقش داشتند، در آن مقطع زمانی پدیده ای بی نظیر بود.

زمانی اظهار داشت: همه ابرقدرتهای غرب وشرق در یک جبهه متحد با بکارگیری فردی چون صدام دنبال نابودی انقلاب اسلامی بودند.اما به دلیل اینکه این انقلاب برگرفته از مکتب عاشورای حسینی بوده است مقاومت تمام قد صورت گرفت.

معاون اجرایی سپاه نینوا عنوان کرد: دفاع مقدس مفهوم جهانی مقاومت برگرفته از جمله امام حسین علیه السلام که هیهات من الذله بود که الگویی برای تمام کشورهای آزادیخواه جهان شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما در دفاع مقدس نشان دادیم که قدرت معنوی والاتر از قدرت مادی است.آنچه امروز نیاز است پیروی از وصایای شهدای گرانقدر که مهمترین وصیتشان گوش به فرمان امام انقلاب بودن میباشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وصایای شهدا بی تفاوت نبودن به سرنوشت کشور است.

زمانی در پایان با اشاره با انتخابات پایان سال گفت: یکی از مهمترین صحنه های حفظ و حراست از انقلاب اسلامی موضوع انتخابات است. ماباید نسبت به این مهم هرجوری که میتوانیم جهت حضور حداکثری تلاش کنیم و با ایجاد امید در بین احاد جامعه و با جهاد تبیین نقش آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار