خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

اهل بصیرت نباید نسبت به شبهه افکنی‌های رسانه‌های ضد انقلاب بی‌تفاوت باشند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسين (ع) همدان گفت: اهل بصیرت نباید نسبت به شبهه افکنی‌های رسانه‌های ضد انقلاب بی‌تفاوت باشند و اجازه ندهند با انتشار اخبار دروغ انتخابات را زیر سوال ببرند.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۶۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه این هفته همدان ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید همدانی، شهید سلیمانی و سید رضی با اشاره به آیه ۵ سوره ابراهیم اظهار کرد: امام خمینی(ره) مفسر عملی قرآن کریم و عارف بزرگ ذیل آیه می‌فرماید خداوند در این آیه فرموده وقتی ما موسی را به قومش فرستادیم دو مأموریت به او دادیم اول خارج کردن از نار به نور و از تاریکی به نورانیت و دوم اینکه به او گفتیم ایام الله را یادآوری کن، مگذار ایام الله فراموش شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) می‌فرمایند همه روزهای برای خدا است اما برخی از ایام خصوصیتی دارد که برای ما یوم الله شده است، افزود: مهاجرت پیغمبر اکرم(ص) از مکه به مدینه و فتح مکه یوم الله است چرا که روز قدرت نمایی خدا و شکست دشمنان است؛ روزی که حضرت علی(ع) شمشیر کشید و غده‌های سرطانی را از بین برد یوم الله است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسين (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه روزهایی که خداوند تبارک و تعالی برای تنبیه مردم زلزله، سیل و طوفانی را وارد می‌کند یوم الله است، بیان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) در کشور ما نیز شاهد حوادث بزرگ هستیم که باید آنها را یوم الله نامید.

وی بیان کرد: از جمله مصادیق یوم الله در ایران اسلامی ۱۵ خرداد است، روزی که مردم ایران اسلامی در مقابل یک قدرت ایستاد و کاری کرد که چند ماه حکومت نظامی باشد.

نجاری با بیان اینکه ۱۷ شهریور و همچنین روزی که شاه خبیث از ایران فرار کرد و شبی که کودتای نوژه اتفاق افتاد یوم الله است، گفت: امام راحل بارها تأکید فرمودند که ایام الله را از یاد نبرید و نگذارید از ذهن مردم فراموش شود.

وی با تأکید بر اینکه از نگاه امام(ره) ایام الله انسان‌ساز هستند و برای تاریخ و انسان‌ها آموزنده و بیدارکننده است، مطرح کرد: ایام الله سرمشقی برای ساختن جوامع، اشخاص، روز قدرت نمایی خدا و انسان‌ساز است و جوانان را به میدان جنگ برد و ایام الله بیدارکننده مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسين (ع) استان همدان با بیان اینکه ما امروز در ایام تجلیل از یک ملت بزرگ به نام ملت ایران اسلامی قرار داریم، ابراز کرد: امروز در ایام گرامیداشت یک حماسه شکوهمند و تاریخی به نام حماسه ۹ دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت قرار داریم.

*۹ دی تجلی روح وحدت، انقلاب و عاشورا در کالبد ملت ایران اسلامی بود

وی با بیان اینکه در واقعه ۹دی ملت ایران توانست با آفرینش حماسه جاودانه سیاست‌های دنیای استکبار را دفع کند، عنوان کرد: ۹ دی تجلی روح وحدت، انقلاب و روح عاشورا در کالبد ملت ایران اسلامی بود.

نجاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در ۹ دی ملت ایران سحر و جادوی دشمنان خارجی و بحران داخلی و شخصیت‌های قدرت طلب به خاکستر تبدیل شد که در این ایام نباید فراموش شود، بیان کرد: خسارت‌های مادی و معنوی که در فتنه ۸۸ و اغتشاشات ۱۴۰۱ وارد نظام شد در سطح بین المللی موجب تشدید تحریم و فشار و هجمه به بهانه‌های حقوق بشری موجب شکل‌دهی به افکار عمومی جهان علیه ایران نظام کشور شد.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها در سطح داخلی از منظر اقتصادی موجب کاهش سرمایه‌گذاری خارجی و خروج سرمایه‌ها از کشور شد، ادامه داد: فتنه‌ها موجب خسارت‌هایی به اموال عمومی و خصوصی و همچنین کاهش ورود گردشگر و افت درآمدهای‌ صنعت گردشگری شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسين (ع) استان همدان با بیان اینکه فتنه‌ها از نظر اجتماعی و فرهنگی موجب دو قطبی‌سازی فرهنگی و هویتی جامعه شد، افزود: نسبت به نمادها و ارزش‌های دینی و ملی قبح زدایی شد و از منظر سیاسی موجب نهادینه‌سازی قانون‌گذاری و خشونت طلبی بستر مطالبات سیاسی و اجتماعی و افزایش امید و تلاش دشمنان برای بی ثبات‌سازی در کشور ایران اسلامی شد.

وی با تأکید بر اینکه باید توجه داشت که دشمنان ایران اسلامی دست از فتنه‌انگیزی‌ها برنخواهند داشت و این انتقام به نوع دیگری ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: امروز دشمن فتنه‌هایی با ابعاد دیگر را پیگیر هستند و این بار نیز با فتنه‌انگیزی در مورد انتخابات۱۱ اسفند قیام کرده‌اند.

نجاری با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همیشه با ایمان کامل آمده‌اند و پای انقلاب ایستاده‌اند و جان داده‌اند و ۸ سال در جنگ تحمیلی ایستادگی کردند و در مقابل همه فتنه‌ها ایستادند، یادآور شد: مردم در مقابل مشکلات اقتصادی صبوری کردند و مردم استان همدان در مقابله با فتنه‌ها پیشرو و پیش قدم سایر استان‌ها و این مسیر بودند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با شبهه افکنی در این دژ مستحکم رخنه و در ایمان و ایستادگی مردم ایران اسلامی خدشه ایجاد کند، عنوان کرد: شبهه مردم را به پشتوانه اصلی نظام و کشور متزلزل می‌کند.

* امروز میدان رزم قدرت نرم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسين (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه امروز میدان رزم قدرت نرم است و هدف دشمن جامعه مردم به خصوص جوانان و نوجوانان است، مطرح کرد: نظام در حال حاضر آماج شبهات دینی، سیاسی، اعتقادی و معرفتی است و هدف دشمن از بین بردن پشتوانه‌های مردمی است و می‌خواهد مبانی اصلی نظام در ذهن‌ها را مخدوش و باورها را سست کند و امید را از مردم بگیرد تا مردم پای صندوق آرا حاضر نشوند.

وی با بیان اینکه سرمایه امید مهمترین سرمایه نظام حکمرانی در هر جامعه‌ای است، گفت: هر کس در راستای توسعه امید عامه مردم گامی بردارد به یقین در جهت امنیت و اقتدار ملی شرکت کرده است.

نجاری با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در بالاترین حد جنگ رسانه در حال فعالیت است و تاکنون هیچ سالی انقلاب اسلامی تا این اندازه در محاصره جنگ رسانه‌ای و شبهات قرار نگرفته بود، عنوان کرد: وظیفه دلسوزان انقلاب اسلامی این است که واقعیت‌ها را درست بشناسند و آن‌ها را سازماندهی کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند بصیرت‌افزایی کنید و از ذهن مخاطبان شبهه‌زدایی کنید، ادامه داد: وظیفه دیگر دلسوزان نظام این است که به دشمن اجازه ندهند دشمن در تصویرسازی غلط قدم بردارد و ما وظیفه داریم برای باز کردن گره‌های ذهنی مردم از طریق جهاد تبیین اقدام کنیم.

* انتخابات از مهمترین مجاری پیوند نظام با مردم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسين (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه انتخابات از مهمترین مجاری پیوند نظام با مردم است، عنوان کرد: به میزانی که مشارکت در انتخابات بالا باشد مهر تأییدی بر پشتوانه و حمایت مردم از نظام است.

وی با بیان اینکه هر چه مشارکت بالا باشد سرمایه اجتماعی بیشتر است و هر چه سرمایه اجتماعی بیشتر باشد امنیت ملی بیشتر است و به تبع آن مسیر رشد و پیشرفت هموارتر خواهد بود، ابراز کرد: انتخابات متغیری برای حل مشکلات کشور است و عاملی برای تامین امنیت پایدار کشور است.

نجاری با بیان اینکه انتخابات شاخصی برای توسعه سیاسی ایران و اسلام است، یادآور شد: دشمن برای بدبین کردن جوانان برنامه‌ریزی کرده است و توپخانه دشمن علیه انتخابات روشن شده و نمی‌خواهند راهبردهای چهارگانه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت مقام معظم رهبری محقق شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با مدیریت فضای رسانه‌ای نمی‌خواهند در انتخاباتی که در توسعه و امنیت کشور نقش دارد به خوبی برگزار شود، عنوان کرد: اهل بصیرت نباید نسبت به شبهه افکنی‌های رسانه‌های ضد انقلاب بی‌تفاوت باشند و اجازه ندهند با انتشار اخبار دروغ انتخابات را زیر سوال ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسين (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه مردم ولایی و شهیدپرور استان همدان در طول تاریخ انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و مسئولین نظام اسلامی را تنها نگذاشتند و در موارد متعدد الگویی برای سایر استان‌ها بوده‌اند، تصریح کرد: مردم استان همدان ثابت کرده‌اند که در هیچ شرایطی هویت و ملیت و دفاع از آرمان‌های کشور را از یاد نمی‌برند.

وی با بیان اینکه مردم ولایی استان همدان بارها با حضور در پای صندوق‌های رأی در انتخاب افراد و شخصیت‌های انقلابی، ولایی، تدین و ولایتمداری خود را به اثبات رساندند، تأکید کرد: این حضور انقلابی و فعال تکلیف منتخبین را صد چندان می‌کند چرا که حضور مردم عزیز در پای صندوق‌‌ها رأی به انقلاب و جریان انقلاب و تشکل انقلابی است.

نجاری خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و شهیدپرور همدان انتظار دارند کار و اقدامات و تصمیم و قانون‌گذاری آنها در تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی و در مسیر تحقق انتظارات مردم انقلابی استان همدان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات