خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام عبدالملکی:

شهید «سلیمانی» دانش آموخته مکتب سیدالشهدا(ع) بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: شهید «حاج قاسم سلیمانی» مجاهد شجاع و فداکاری بود که دانش آموخته مکتب سیدالشهدا(ع) بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۱۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام علی عبدالملکی در نشست تربیت و تعالی حوزه حضرت معصومه(س) شهرستان بهار ضمن گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: اولین پیام نهم دی حمایت از ولی فقیه است که رکن رکین انقلاب است.

وی افزود: مردم در نهم دی اجازه ندادند جریان سقیفه تکرار شود و در دهان سلطنت‌طلب‌ها و منافقین زدند و اقتدار کشور را به رخ دنیا کشیدند و نقاب را از چهره منافقین برداشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی الگوی اخلاص و عمل بود که به دست رئیس جمهور تروریست و آمریکا به شهادت رسید؛ حاج قاسم مجاهد شجاع و فداکاری بود که دانش آموخته مکتب سیدالشهدا(ع) بود، گرچه به لحاظ جسمانی در میان ما حضور ندارد اما دشمن از نام حاج قاسم وحشت دارد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم با فداکاری، ایثار و شهادت خود مکتبی را به جای گذاشت که آن مکتب همان مکتب حسین بن علی(ع) است که درس شجاعت و شهادت را به همگان آموخت.

در این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته زن از زحمات یکساله فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و اعضای شورای حوزه با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار و فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار