خبرهای داغ:
زنگنه در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای برنامه‌های دهه مقاومت با شعار «شهید القدس» در حوزه حضرت فاطمه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان از اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مقاومت با شعار محوری «شهید القدس» در پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۸۷
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی در اوایل جنگ تحمیلی، رشادت‌ها و شجاعت بسیاری را از خود نشان داد و با آروزی شهادت پا به میدان جنگ نهاد.

وی با بیان اینکه او مرد میدان جنگ و شخصی بود که توانست با تجربه بالایش بسیاری از نقشه‌های دشمن را خنثی کند، گفت: سردار سلیمانی سرانجام ۱۳ دی ماه به آرزوی خود که شهادت بود، رسید و راهش همواره ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان افزود: دشمنان از هر روشی برای جلوگیری از پیشرفت ملت ما بهره می‌برند ولی ما باید بااتحاد و همدلی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بصیرت و دهه مقاومت  پیش‌بینی شده است، گفت: این برنامه‌ها با شعار محوری «شهید القدس» به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

زنگنه گفت: از جمله برنامه‌ها پخت و توزیع یک هزار قرص نان رایگان، برگزاری میزخدمت، نشست‌های بصیرتی، فعالیت در فضای مجازی، مسابقه عکاسی سلفی از راهپیمایی ۹دی و اجرای مسابقات ورزشی و پویش ختم قرآن کریم به نیت شهید سلیمانی است.

وی در پایان گفت:امیدواریم بتوانیم با برگزاری این گونه برنامه‌ها راه شهیدان به خصوص حاج قاسم سلیمانی را برای جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار