در بیانیه مجمع عالی فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان آمده است؛ نهم دی ماه ۱۳۸۸ روز بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی و ملت ما بوده است و این همان راه روشنی است که نسل به نسل ما در آن گام بر خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۱۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مجمع عالی فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در بیانیه ای به مناسبت 9 دی روز بصیرت آورده است؛ وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ.»(۲۰)

«قطعا خدا کسانى را که او را یارى مى‌دهند یارى خواهد کرد، چرا که خدا نیرومند و شکست‌ناپذیر است»

سلام و صلوات بر پیشگاه حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و سلام بر شهیدان و آزادگان جهان .

صفحات تاریخ را ورق می زنیم و به نهم دی ماه میرسیم . روزی که واژگان آن در نگاره تاریخ به رنگ بصیرت ملت ایران در آمده است.

نهم دی ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت روزی که ملت بزرگ ایران خط بطلان بر فتنه های زمانه زدند و با شکوه پایداری خود ارزش های انقلاب اسلامی را زنگ اقتداری دوباره بخشیدند.

و سالروز دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در روزهای پس از فتنه ۸۸ ...

صفحات تاریخ ایران ما سراسر روشن بینی ملت شریف ما و مشت های گره کرده به سوی مبارزه و مقابله با طاغوت است.

نهم دی ماه ۱۳۸۸ روز بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی و ملت ما بوده است و این همان راه روشنی است که نسل به نسل ما در آن گام بر خواهیم داشت.

باشد که امسال هم ، بند های کتانی هایمان را محکم کنیم و با مشت های گره کرده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد بزنیم.

و ما اعضای مجمع عالی فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان

در این مسیر روشن با صلابت عهد می بندیم که در سایه درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران در جهت جهاد علمی و فرهنگی محکم و استوار قدم برداریم.

ان شاء الله که دعای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» بدرقه راه ما باشد .

و صبح نزدیک است .....

مجمع عالی فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها