خبرهای داغ:
مراسم ۹دی در باغملک با حضور مسئولین ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و عموم مردم همیشه در صحنه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۰۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

حجت الاسلام و المسلمین صالح باغشیرین امام جمعه موقت شهرستان در زمینه فتنه ۹ دی گفت: آن روزی که در آن فتنه به عنوان یک باطل دشمن از هر طرف قصد جسارت به نظام اسلامی را داشت ، حضور ایمانی شما مردم شریف بوده است. 

 

وی با اشاره به روایات قرآنی افزود: یک گروهی در ۹ دیماه در صدد بودند که جامعه اسلامی را به چالش بکشند و برای آنها مشکلات عدیده ای ایجاد کنند و برای همه روشن بوده است و فتنه ای که در صدد بوده یک حاکمیت عظیم اسلامی را ساقط کند ، اما از این غافل بودند که پشتیبانان این نظام را حق فرا گرفته است و این تمام نشدنی است.

 

امام جمعه موقت شهرستان بیان کرد: اگر مردم شریف از ۹ دی ماه حمایت کردند چون حقیقت قرآن را فهمیدند و شما در هر زمانی مورد لطف خداوند هستید و مومنان حقیقی در همه صحنه ها حضور دارند و وجود شما دشمن را می ترساند.

 

وی یادآور شد: نظام اسلامی با تمام توان تلاش خودش را برای اعتلای کلمه حق به کار می برد و اگر حضور جامعه ایمانی نباشد هیچ کس نمی‌تواند حقیقت را به گوش جوامع برساند.

 

حجت الاسلام و المسلمین باغشیرین با اشاره به جهان و فطرت هایی که هماهنگ با جمهوری اسلامی شده است خاطر نشان کرد: امروز در جهان حرفی که نظام جمهوری اسلامی گفته است ، حرف ما را دیگر کشورها تکرار میکنند و دشمن هر کاری کند به سودی نمی رسد و جمهوری اسلامی بر مبنای توحید پایه گذاری شده است و همانطور که امام و امامین این نظام اسلامی فرمودند یک رژیم فاسد کودک کُش وجود دارد و تا آن روز که بتوانیم این مطلب را به جهانیان بفهمانیم کار آسانی نیست.

 

وی در پایان عنوان کرد: امروز جهان به سوی معنویت میرود و فطرت ها به ما نشان میدهد که جهان به تمام معنا بیدار شده است و دارد میفهمد که به یک جا تکیه کند و آن هم خداوند بزرگ است که مبنای جمهوری اسلامی است ، مبنایی که امام بر آن تکیه کرده است و امروز مقام معظم رهبری به آن تکیه کرده و در مقابل همه جوامع کفر ، حوادث و بحران ها ایستاده است تا به دست صاحب اصلی آن برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار