رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در این گردهمایی گفت: ۹ دی‌ماه "یوم‌الله" نامیده شده و مراد از یوم‌الله، روزهایی است که یادآور قدرت خداوند بوده و با نگاه به آن به یاد خداوند می‌افتیم.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۵۰
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، حجت‌الاسلام مهدی طائب در جمع مردم ولایت‌مدار، خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف بسیجیان و مسئولین شهرستان که در سالن شهید مطهری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریمان حضور داشتند، اظهار کرد: حادثه‌ای که اتفاق افتاده ثابت می‌کند قدرت خداوند در آن تأثیرگذار است. یوم‌الله زمانی اتفاق می‌افتد که انسان بداند هیچ‌کاره است و همه حمایت‌ها و توفیقات از سوی خداوند متعال انجام می‌شود.

وی افزود: در همراهی باخدا برای انسان بن بستی وجود ندارد، ۹ دی فقط و فقط کار خدا بود، دشمنان ازطریق عملیات روانی و استفاده از نفوذی‌ها جریانی ایجاد کردند که نظام ایران را از بین ببرند. فتنه ۸۸ ملت ما را واکسینه کرد، حضور مردم در یوم‌الله ۹ دی، امید دشمن را به یأس تبدیل کرد و بعدازاین دشمن دیگر نمی‌تواند با فتنه انقلاب را از بین ببرد.

 طائب در ادامه به حوادث و جنگ غزه اشاره کرد و با مقایسه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و اسرائیل علیه غزه، توضیح داد: در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران همه دنیا به مقابله با ایران آمده بودند. ولی این ایران بود که در آخر پیروز شد.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: یکی از دست آورده‌های انقلاب اسلامی این بود که انحصار خبری در دنیا شکسته شد و صدای مردم مظلوم غزه به جهان و مردم دنیا رسید. با وجود تلاش دشمنان برای بایکوت خبری جنایت‌ها و تجاوز رژیم اشغالگر قدس در غزه، امروز با تلاش رسانه‌ای کشورمان در عرصه بین‌الملل، مردم جهان از ابعاد جنایت‌های این رژیم غاصب مطلع می‌شوند.

 وی افزود: دشمنان فکر می‌کردند مردم غزه ضعیف هستند، اما اسرائیل در این برنامه شکست خورد و طوفان الاقصی نشانگر این شکست دشمن است. یکی از موارد نصرت الهی این است که دشمنان دچار تحلیل و تصمیم‌گیری غلط می‌شوند، این در قضیه حمله اسرائیل به غزه نمود پیداکردن و امروز شاهد هستیم رژیم غاصب اسرائیل و به عبارتی قلب استکبار در حال ازبین‌رفتن است.

 طائب در بخش دوم سخنانش اشاره‌ای به انتخابات کرد و گفت: ما باید برای اصلاح دنیا، آماده شویم، باید زمینه‌ساز ظهور باشیم و باید ایران را بااقتدار در دنیا نشان بدهیم .

 رئیس قرارگاه راهبردی عمار اذعان داشت: شکوه اقتدار ایران در شرکت پرشور مردم انتخابات جلوه‌گر خواهد شد، اگر در انتخابات آینده کم بگذاریم، امید مسلمانان جهان و جبهه مقاومت ناامید می‌شود، پس وظیفه داریم نمایش قدرت و اقتدار ایران را با شرکت‌کردن در انتخابات به جهانیان نشان دهیم.

 طائب عنوان کرد: عده‌ای می‌گویند چرا ایران به غزه کمک نمی‌کند و ما جواب می‌دهیم کمک به غزه متکی به دو کار است: اول برای پیروزی مردم مقتدر و مسلمان غزه دعا می‌کنیم و دوم با برگزاری انتخابات پرشور و پر جمعیت برای سقوط استکبار تلاش خواهیم کرد و خداوند وقتی این کارها را بکنیم کمکمان می‌کند.

 گفتنی است در این مراسم و هم‌زمان با ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر با حضور مسئولین شهرستان از مادرانی که ۲ فرزند شهید خود را تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع از کیان کشور کردند با اهدای لوح یادبود، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها