خبرهای داغ:
طلایی نیک در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری ویژه برنامه میلاد حضرت فاطمه(س) با محوریت هویت اسلامی زن مسلمان در بهار

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد حضرت فاطمه(س) با محوریت هویت اسلامی زن مسلمان و تراز انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۰۷
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

مریم طلایی نیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و مادر، اظهار کرد: اسلام، حضرت زهرا (س) را به عنوان نمونه و اسوه زن معرفی می‌کند.

وی افزود: در پیروی از مسیر الهی اسلام، این انقلاب اسلامی بود که نه ‏تنها وضعیت زنان جامعه ایران را از همه جهت به ‏ویژه در کسب فضایل و کمالات روحی و معنوی به‏ طور بنیادین بهبود بخشید، بلکه نگاه حاکم بر زن را در سطح جهانی دگرگون کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار تصریح کرد: سهم زنان در پيروزي انقلاب اسلامي، تثبيت نظام جمهوري اسلامي، پاسداری از ارزش‏های انقلاب، خنثی‏ کردن توطئه‏‌های دشمن و فتنه‏‌های داخلی و دفاع از حریم اسلام و ولایت بی بدیل بوده است و کشور ما مدیون از خود گذشتگی زنانی است که شمع وجود خود را فدای تربیت فرزندان صالح کردند که در راه اسلام و انقلاب جان بر کف گذاشته و سعید و شهید شدند.

وی افزود: اکنون در گام دوم انقلاب بانوان فهیم و نجیب میهن اسلامی با درک رسالت تاریخی خود در ساخت تمدن نوین اسلامی با ایجاد موازنه‏ میان نقش‏های اولیه «مادری» و «همسری» با مسئولیت‏‌های ثانویه اجتماعی نقشی سازنده در رشد معنویت اجتماعی و زنده نگاه‌ داشتن فرهنگ ایثار در جامعه اسلامی ایفا می‌کنند.

طلایی نیک با اشاره به برنامه‌های بسیج جامعه زنان در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر گفت: امسال از سوی بسیج جامعه زنان شهرستان بهار چندین عنوان برنامه در نظر گرفته شده که در طول این هفته اجرایی می‌شود .

وی شاخص‌ترین برنامه این هفته را ویژه برنامه جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا( س) عنوان کرد و گفت: این برنامه با محوریت هویت اسلامی زن مسلمان و تراز انقلاب اسلامی در روز پنج شنبه ۱۴دی ماه ساعت ۹ صبح در فرهنگسرای آیت الله بهاری( ره) بهار برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار بیان کرد: دیدار با امام جمعه، حضور در نماز پرشکوه جمعه، عطرافشانی مزار مطهر شهدا خاص شهدای زن و مادران شهدا، برپایی جشن‌های کوثر در سطح پایگاه‌های مقاومت، جشن‌های ویژه مادر و فرزندی در مهدهای قرآنی با عنوان «تربیت نسل سلیمانی‌ها»، تکریم مادران و همسران شهدا، تجلیل از بانوان موفق، معرفی کتب شهدای زن، همایش تحکیم خانواده و فرزندآوری، برپایی نمایشگاه جوانی جمعیت، نشست‌های روشنگری و کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، اردوهای جهادی، عیادت از مادران و نوزادان تازه متولد شده در مراکز درمانی، تهیه جهیزیه و سیسمونی و مسابقات ورزشی و فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان بهار است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات