خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود گفت: تحکیم خانواده و موضوع عفاف و حجاب و نقش بانوان در انتخابات و مشارکت آنان بسیار مهم است و باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۱۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

اهمیت نقش بانوان در مشارکت انتخابات/اهمیت توجه به مقوله عفاف و حجاب در جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در نشست مشترک ستاد فریضتین و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با گرامیداشت مناسبت‌ها و ایام، به اهمیت استفاده و ترویج کیفیت ولادت حضرت زهرا (س) در جامعه تاکید کرد و افزود: برای ولادت حضرت زهرا (س)، پیغمبر اکرم (ص) چهل روز ریاضت کشیدند و این بسیار مهم است.
او با اشاره به اثرگذاری کسب حلال در نسل پاک، گفت: تشریفاتی که خداوند برای ولادت حضرت فاطمه (س) در نظر گرفته است برای احدی نکرده و این بسیار اهمیت دارد و حلال بودن کسب در حلال بودن نسل و جامعه پردازی آخر الزمانی تسریع می‌کند.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار بانوان و نقش آنان در موضوع انتخابات، گفت: خانم‌ها شعاع تاثیر در رای اولی‌ها و خانواده دارند و باید بدان توجه کنند.
امینی به تکمیل پیش نویش نقشه مهندسی فرهنگی تاکید کرد و افزود: باید دستگاه‌های اجرایی مسائل فرهنگی حوزه مدیریت خود را جمع بندی و احصا کنند تا در این نقشه قرار گرفته و در بودجه فرهنگی صرفه جویی و به اهداف تعیین شده بهتر و سریعتر برسیم.
او مسئله عفاف و حجاب را مهم دانست و تصریح کرد: باید کار‌های صلبی در این حوزه بیشتر انجام شود و نمونه آن گران بودن و کمتر در دسترس یودن پوشش عفیفانه است که باید توجه و مدیریت کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بر تحکیم خانواده و موضوع عفاف و حجاب و نقش بانوان در انتخابات و مشارکت آنان تاکید کرد و افزود: باید کارگاه‌های آموزشی در راستای عفاف و حجاب مستمرا در طول سال در اقشار مختلف برگزار و از این فرصت برای انتخابات استفاده کنیم.
او بر برگزاری برنامه‌های توسط دستگاه‌های اجرایی برای بانوان ادارات و نهاد‌ها تاکید کرد و افزود: در راستای انتخابات و عفاف و حجاب باید جلساتی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در راستای همراهی و انجام وظیفه جهاد تبیین آنان برگزار شود.
در این نشست سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود خیرمقدم گفت و اعضا به ارائه نظرات خود در راستای محور‌های جلسه پرداختند.
در پایان این نشست به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود و دبیر ستاد فریضتین شهرستان از بانوان عضو ستاد فریضتین و شورای فرهنگ عمومی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر با اهدا هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها