خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آق قلا:

دشمن با راه انداختن جنگ ترکیبی به دنبال نا امید کردن مردم است/استکبار به دنبال وارونه جلوه دادن خدمات نظام است

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو گفت: کشور ما یکی از بزرگترین امتحان‌ها را پیش رو دارد آن هم انتخابات مجلس شورای اسلامی است و با شرکت در این رویداد باید دشمنان را مایوس کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۸۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

دشمن با راه انداختن جنگ ترکیبی به دنبال نا امید کردن مردم است/استکبار به دنبال وارونه جلوه دادن خدمات نظام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در جمع بسیجیان پایگاه شهید مفتح روستای آق قبر شهرستان آق قلا به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از وصیت نامه خود خواسته بود که در کنار مزار شهید یوسف الهی به خاک سپرده شود و در حالی که کنار این شهید محلی برای دفن یک انسان کامل نبود و او می‌دانست که یک دست بیشتر از او بر نخواهد گشت.

مصطفی لو افزود: شهید سلیمانی عملکردهای جهادی فراوانی داشت مانند از بین بردن داعش که تفکر خاورمیانه جدید را بر هم زد آمریکایی که به گفته خودش ۷ تریلیون دلار هزینه کرد اما استفاده آن را ایران برد و محور اصلی این عملکرد شهید سلیمانی بود.

به گفته وی:فاطمیون در افغانستان، حزب الله در لبنان، زینبیون در پاکستان و انصاراله در یمن بوجود آمده است و شهید سلیمانی جبهه‌ای فرامرزی را ایجاد و آمریکا حیات خلوت خود را در خاورمیانه از دست داده است و در حال حاضر آمریکا در کشورهای منطقه پایگاه های نظامی به راه انداخته و هزینه کرده تا بتواند ایران را کنترل کند اما نتوانسته و اکنون جنگ ترکیبی را به راه انداخته که بزرگترین حربه‌اش ناامید کردن مردم ایران است.

فرمانده سپاه آق قلا با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما یکی از بزرگترین امتحان‌ها را پیش رو دارد آن هم انتخابات مجلس شورای اسلامی است دشمن در تلاش است تا با ناامید کردن مردم و وارونه جلوه دادن حقایق مردم را از شرکت در انتخابات ناامید کند و مطمئن باشید، اگر دشمن بداند مردم پشت انقلاب نیستند حتماً گزافه‌گویی خود را بیشتر خواهد کرد.

سرهنگ مصطفی لو در ادامه با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) گفت: کسانی بودند که به پیامبر می‌گفتند تو ابتر و بریده نسل هستی اما خداوند با نزول سوره کوثر خط بطلانی روی تمامی یاوه‌گویان جاهلان کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار