خبرهای داغ:
میامی_ مراسم بزرگداشت شهادت سردار دل‌ها و ولادت حضرت فاطمه (س) و تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج سلمان فارسی منطقه فرومد شهرستان میامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۷۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و شهادت سردار سلیمانی به همت حوزه بسیج مساجد و محلات سلمان فارسی سپاه ناحیه میامی در حسینیه صاحب الزمان (عج) روستای فرومد برگزار شد.
در این مراسم مه اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی حضور داشتند، امام جماعت روستا خیرمقدم گفت و دکلمه‌ای در رثای سردار سلیمانی و حضرت فاطمه خوانده شد و علی اصغر رجبی به روایتگری سیره حاج قاسم سلیمانی و نقش او در جبهه مقاومت پرداخت.
سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه میامی در این مراسم به مکتب حاج قاسم و ضرورت شناخت و اجرای این مکتب به عنوان راهبرد حرکتی همه آحاد جامعه تاکید و برخی ویژگی‌های این شهید از جمله مردمی بودن، بصیرت و بینش سیاسی، تقوای سیاسی، فراملی بودن و حضور در جبهه‌های سخت را برشمرد.
او به ایام دهه بصیرت و حماسه ۹ دی و نقش مردم در این جریان اشاره کرد و گفت: بصیرت یعنی گوش انسان به لبان امام زمان خودت باشد.
در این مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات سلمان فارسی انجام و از زحمات علیرضا نجفی تقدیر و حکم مسئولیت سید مهی موسوی به عنوان فرمانده جدید حوزه به وی اعطا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها