خبرهای داغ:
برنامه ولادت صدیقه اطهر ،فاطمه زهرا(س) با حضور مردم ، زنان و مادران شهدا و مسئولین شهرستان صیدون در مصلی نماز جمعه برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۶۸۰۹۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک حجت الاسلام میرسالاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان باغملک ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و زوریه ایشان حضرت روح الله و گرامیداشت سالگرد سردار دلها و علامه مصباح گفت. که این سه شاگرد بزرگ حضرت امام خمینی( ره) ، سردار دلها و علام مصباح هر سه از شاگردان مکتب فاطمه (س) بودند که اینگونه ماندگار شدند.

 

حجت الاسلام میرسالاری تفاوت نگاه دین اسلام و نگاه غرب و دیگر ادیان را اینگونه توصیف کرد: قبل از ظهور اسلام و پیامبر گرامی اسلام و صدیقه اطهر زن را ابزاری بیش نمی دانستند و زن را در جاهلیت زنده به گور میکردند اما دیدگاه اسلام چه میباشد. المَرهُ ریحانهُ

وی اظهار داشت: دومین تاریخی که زن حقیر بود دوران قبل از انقلاب که رژیم پهلوی بود که زن ها را یک وسیله جنسی می دانست ولی زمانی که امام روح الله طلوع کرد به زن انسانیت ، شرافت ،کرامت و مقام اجتماعی خواصی بخشیده است این دو ظهور ، ظهور اسلام وفاطمه اطهر و ظهور فرزنش امام روح الله به زن بها داده اند.

 

مسیول دفتر نمایندگی ولی فقیه افزود: رمز موفقعیت سردار سلیمانی در کنار عقلانیت و شجاعت عشق به مردم ،اراده به اهلبیت نگاه توحیدی به والدین بود و دعای مادر بود که این شخصیت بزرگ را به این مقام رساندند.

در قسمت بعد جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)مولودی خوانی توسط برادر حاج روح الله ممبینی اجرا گردید .

 

در پایان حوزه خواهران فاطمه الزهرا ، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و قرارگاه فرهنگی شهرستان صیدون ضمن تجلیل از مادران شهدای جنگ تحمیلی ،مدافع حرم و مدافع امنیت از حضور پررنگ زنان و مادران در این جشن بزرگ تقدیر و تشکر کردند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها