خبرهای داغ:
اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، با همکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه کرخه، به مناسبت دهه مقاومت و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اعزام شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۰۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه؛ صبح امروز به مناسبت هفته مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ، اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم شهرستان کرخه اعزام شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه  بااشاره به اعزام اکیپ پزشکی کامل در تمام تخصص ها به مناطق محروم در این شهرستان خبر اظهار داشت: این اکیپ های پزشکی در راستای طرح کمک رسانی و تسهیل در ارائه خدمات پزشکی به مردم محروم کرخه اعزام شده تا به مردم خدمات رایگان (ویزیت رایگان) ارائه دهند.

 

وی تاکید کرد: این اکیپ پزشکی متشکل از پزشک عمومی، ارتوپد، متخصص قلب و عروق، پرستار، متخصص بینایی و شنوایی سنجی، گوش و حلق و بینی، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب و زنان و زایمان بوده که خدمات پزشکی، درمانی رایگان به مردم ارائه می‌دهند.

 

سرگرد گوروی در پایان با تاکید بر اینکه یکی از عرصه‌هایی که همواره مورد نیاز جامعه بوده و در سپاه نیز در طول سال توجه ویژه‌ای به آن شده است، خدمت در عرصه بهداشت و درمان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار