خبرهای داغ:
تاکنون ۱۹۶ کتاب با موضوع شهدای خوزستان توسط دبیرخانه کنگره ملی شهدای خوزستان چاپ شده است.
کد خبر: ۹۵۶۸۹۵۱
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، نماینده، ولی فقیه در خوزستان در نشست برگزاری دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان گفت: باید نسل جوان کشورمان را هر چه بیشتر و بهتر با شهدای گرانقدرمان آشنا کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل انتقال یابد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: یگی از اهداف برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان معرفی شهدای گرانقدر استان به نسل جوان می‌باشد و باید با برنامه ریزی مناسب این کنگره باشکوه خاصی برگزار شود.

استاندار خوزستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه هر شهید یک الگو است، اظهارداشت: کنگره ملی شهدای خوزستان بهترین زمان برای معرفی شهداست.

علی اکبر حسینی محراب افزود: باید با تلاش همگانی یک مراسم ماندگار و باشکوه برای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خوزستان برگزار نماییم.

دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای خوزستان نیز در این نشست گفت: تاکنون از مجموع ۲۰۰ کتاب که برای این کنگره برنامه ریزی شده است، ۱۹۶ کتاب به چاپ رسیده است.

سردار علی پور با اشاره به تشکیل ۲۵ کمیته برای برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان افزود: برای استقبال از این کنگره برنامه‌هایی از جمله یادواره شهدای در شهرستان‌ها، بازسازی تصاویر شهدا و نصب دیوارنگاره‌ها و دیوارنویسی با موضوع شهدا در سراسر استان انجام شده است.

دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان، اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها