رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان از ورود دادستان عمومی و انقلاب گلبهار به موضوع رها شدن پل هوایی تخریب شده عابر پیاده شهر گلمکان در رسیدگی به مطالبات مردم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۶۲
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

ورود دادستان گلبهار به رها شدن پل تخریب شده گلمکانبه گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گلبهار؛ حمیدرضا نظام خواه، رئیس شورای اسلامی گلبهار، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی درخواست شهرداری و شورای اسلامی با موضوع رها شدن پل هوایی عابر پیاده گلمکان، به مدیر کل راهداری استان ۲ ماه فرصت داد تا پل تخریب شده را نوسازی کند‌

وی تصریح کرد: در نشست مشترک به میزبانی دادستان از مدیر کل راهداری خواسته شده در محل تلاقی جاده گلمکان به مشهد پل جدیدی نصب و راه اندازی کنند.


نظام خواه تاکید کرد: در این نشست دادستان، شهردار، رئیس شورا، جانشین نیروی انتظامی، پلیس راهور و اداره راهداری شهرستان، هشدار ها و پیامدهای ناشی از نبود پل عابر پیاده را تبیین کردند.

شهردار گلمکان هم بیان کرد: از ۱۴ آبان ماه سال جاری که پل عابرپیاده تخریب شده بود تاکنون اقدامی موثری انجام نشده است.

علی اکبر خوشبخت نیا، بیان کرد: ساکنان روستاهای مسیر و شهروندان گلمکانی که آخر شب با خودروهای عبوری به این تقاطع می رسند برای عبور از عرض بزرگراه لحظات دلهره آوری را تجربه می کنند.


گفتنی است؛ آبان‌ماه سال‌جاری به دلیل بازشدن جک تریلی که از سمت مشهد به سمت کارخانه قند در حال حرکت بود پل عابر پیاده گلمکان تخریب شد، گلمکان در ۴۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

خبرنگار/رحیم زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها