بزرگترین عملیات میدانی جهاد تبیین دانش آموزان مقطع متوسطه استان خراسان رضوی با عنوان "۲ صفر ۱۴" و با جامعه هدف یک میلیون نفری و شعار "ما نوجوانان امروز و فردای ایران" را می سازیم آغاز شد که خروجی این طرح آگاه سازی جامعه با پیشرفت های کشور است.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۰۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، نشست طرح میدان ۱۴۰۲ با موضوع "بزرگترین عملیات میدانی جهاد تبیین دانش آموزان استان" با حضور مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

مهدوی خواه به اهمیت و ضرورت اجرای طرح میدان ۱۴۰۲ اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر در فضای جنگی و شناختی حضور داریم و باید از تجربیات افرادی که در این عرصه حضور فعال داشتند، استفاده کنیم.

وی با طرح این پرسش که این جنگ را چه کسانی مدیریت می کنند؟ افزود: در زمان ۸ سال دفاع مقدس جوانان جنگ را مدیریت کردند و اکنون نیز بعد ۴۵ سال دانش آموزان به میدان آمدند. 

معاون فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه دانش آموزان سرمایه های گرانبهایی هستند، ابراز کرد: با توجه به میدان داری موفقیت دانش آموزان، باید زمینه و عرصه را برای حضور آن ها فراهم کنیم، چرا که آن ها دارای ایمان قوی و سرشار از استعداد بالا هستند. 

وی با اشاره به اینکه نوجوانان می توانند عهده دار نقش آفرینی مسئولیت های جدی باشند، به جزئیات طرح اشاره کرد و افزود: در قالب تشکل های ۲۰ هزار نفری، دانش آموزان به عنوان فرمانده شناسایی و ثبت نام کردند و عهده دار جهاد تبیین برای ۵۰ نفر می شوند. 

وی به خروجی طرح اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود به فضل الهی حدود یک میلیون جمعیت استان با ظرفیت دانش آموزان نسبت به پیشرفت کشور آشنا شوند.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به مقصد شهرک های صنعتی را از دیگر برنامه های این مرکز دانست و ابراز کرد: قرارگاه دانش آموزی در راستای اندیشه ورزی و کمک فکری برای پیش برد اهداف قدم برمی‌دارد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار