خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود به حضور گسترده مردم طی بیش از ۴۰ سال گذشته در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: آینده و عزت ایران اسلامی با حضور و مشارکت قوی در انتخابات پیش‌رو شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۴۲
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

شکل گیری آینده و عزت ایران اسلامی با حضور و مشارکت قوی در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر اظهار کرد: نقد وضع موجود توسط نامزد‌های انتخاباتی در این روزها، هنر نیست، ارایه ایده در راستای تحول و تغییر در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، هنر است.
او با بیان اینکه انتخابات منشاء تحول و تغییر در جامعه است، ابراز کرد: حضور مردم در پیروزی انقلاب، قیام ۱۹ دی قم، قیام مردم تبریز، ۱۷ شهریور، راهپیمایی‌ها، ۲۲ بهمن و همچنین دفاع مقدس تحول ایجاد کرد.
امینی با بیان اینکه دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در جریان‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات است، اظهار کرد: ناامید کردن مردم به ویژه جوانان در دستور کار دشمنان اسلام است که باید ملت در این زمینه مواظبت کنند.
او به حضور گسترده مردم طی بیش از ۴۰ سال گذشته در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: آینده و عزت ایران اسلامی با حضور و مشارکت قوی در انتخابات پیش‌رو شکل می‌گیرد.
امام جمعه شاهرود تصریح کرد: تغییر با حضور و مشارکت جدی در راستای ناامید کردن دشمنان می‌تواند تحول ایجاد کند.
امینی به حادثه تلخ کرمان در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۰ نفر از کودکان و زنان بی‌گناه و مظلوم در این حادثه جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه داعش طی این سال‌ها مُبلغ آمریکا و غربی‌ها بوده است، ابراز کرد: داعش یار کمکی آمریکا، صهیونیست‌ها و جنایتکاران غربی در حوادث سوریه، عراق و همچنین ایران اسلامی هستند که همواره مورد حمایت آن‌ها قرار دارند.
او با بیان اینکه این گونه حرکات دشمنان نمی‌تواند در اراده و عزم ملت ایران خللی ایجاد کند، افزود: دشمن با ابزار و شعار دینداری عده‌ای را با جنایات خود همراه می‌کند، امت اسلام در این زمینه باید مراقبت کنند.
امینی به نسل‌کشی مسلمانان فلسطین توسط جنایتکاران صهیونیستی طی ۹۰ روز اخیر اشاره کرد و گفت: این نسل‌کشی همواره مورد حمایت آمریکایی‌ها و غربی‌ها بوده است و در این زمینه برخی کشور‌های اسلامی هم سکوت کرده‌اند و نظاره‌گر هستند.
امام جمعه شاهرود به حملات موشکی آمریکا و غربی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته به کشور یمن اشاره کرد و افزود: هرگاه رژیم صهیونیستی در تحرکات داخلی ناکام می‌ماند، فرافکنی کرده است و جنایات خود را به بیرون مرز‌ها منتقل می‌کند تا ذهن مردم خود را مشغول به جایی دیگر کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها