خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده سپاه استان در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج شاهرود بر تحقق منویات رهبری در موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۱۳
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج، گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد.
در این گردهمایی که فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه و مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان نیز حضور داشتند، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج با گرامیداشت ایام و تاکید بر توجه به برنامه‌های ابلاغی بسیج و اجرای اثرگذار آن در سطح پایگاه‌ها با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در موضوع انتخابات و مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات گفت: باید همه در تحقق منویات رهبر انقلاب تلاش کنیم و همگان را برای حضور در انتخابات دعوت کنیم و در این مسیر از همه توان خود استفاده نماییم.
او امیدآفرینی و جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد و افزود: دشمنان با تمام توان وارد میدان شده اند و ما نیز باید تمام توان خود را در این مسیر قرار داده و با جهاد تبیین و امید آفرینی در مسیر تحقق بیانات، ولی امر مسلمین تلاش نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار