خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تاکید بر رفع مشکلات مالی این دانشگاه و کارکنان گفت: ارتقای سطح سلامت جامعه و ایجاد امنیت سلامت شهرستان‌های شاهرود و میامی مورد تاکید است.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۵۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

تلاش در رفع مشکلات مالی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود/ارتقا امنیت سلامت جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، ایاد بهاردی منفرد در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سرسرای پورسینا این دانشگاه با خیرمقدم به مسئولین وزارتخانه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی را کار سخت و خطیر عنوان کرد و افزود: برای ارتقا کشور باید به وظیفه شرعی و الهی و دینی توجه کنیم و به فرموده مولا علی (ع) امانتی که به گردن آویخته شده و وظیفه سلامت مردم مهم است و در نظام با اعتقاد کار می‌کنیم.
او با اشاره به اینکه وظیفه سلامت مردم بر عهده ماست، گفت: سه بیمارستان و یک پلی کلینیک و چهار دانشکده در ۲۷ رشته و چهار مقطع تحصیلی و ۲۸ مرکز جامع سلامت، ۶۳ خانه بهداشت و ۲۰ پایگاه اورژانس تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است که منطقه وسیعی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تاکید بر نیاز به خدمات بیشتر، تصریح کرد: ضریب اشغال تخت ۶۳ درصد است و مشکلات بدهی داریم که ۱۸ میلیارد تومان بدهی اضافه کاری، ۲۶ میلیارد بدهی کارکنان و ۶ میلیارد تومان بدهی اضافه کاری تمام وقت هیئت علمی داریم.
او به ارتقای سطح سلامت جامعه و ایجاد امنیت سلامت شهرستان‌های شاهرود و میامی تاکید کرد.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز با بیان اینکه خدمت مسئولین به مردم مانند دو امدادی است که مدیران می‌آیند و می‌روند و خدمت می‌ماند، ضمن قدردانی از همه زحماتکشان در خدمت به مردم بویژه دکتر شیبانی، به دکتر بهادری خیرمقدم گفت و آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها