تودیع و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران در شهرستان دشتی

با حضور فرمانده ، مسئول بازرسی و مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی و مدیر ورزش و جوانان این شهرستان مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۷۰
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

تودیع و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران در شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ،سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان اظهار داشت: تکلیف سختی بر دوش یکایک سربازان اسلام است زیرا در عرصه ای هستیم که جنگ رسانه ای داریم و دنیا روی تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی میچرخد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ادامه داد: استعداد های خوبی در ورزش شهرستان وجود دارد که با استفاده از دیپلماسی ورزشی میتوانیم مسابقات مختلفی در شهرستان و استان برگزار کنیم.

وی افزود: در بخش تربیتی بهترین شرایطی که فراهم شده این است که در مکان های ورزشی از لحاظ بصری شرایط را با ابتکار و خلاقیت برای این تکلیف سخت محیا کنیم.

سرهنگ زارعی تبار با بیان اینکه، نسلی که ما روبه رو با آن هستیم نسل زاده و تولد یافته کامپیوتر بوده‌اند، گفت: جوانان این نسل توقع و انتظارش از همه بالاست و این جوانان به دنبال رسیدن و فراهم شدن تمام امکانات رفاهی هستند و وقتی خیلی زود به آن نمیرسند نا امید می شوند به همین دلیل ما باید با فعالیت های ورزشی آنها را امیدوار کنیم و روحیه ببخشیم.

وی ادامه داد: باید نوع نگاه جوانان را تغییر بدهیم و نگذاریم جوانان ما نا امید شوند و با تلاش ها و همت شما و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در همین بخش ورزشی میتوان جوانان را امیدوار کرد.

«قادری » مدیر ورزش و جوانان شهرستان دشتی ضمن تقدیر از زحمات سپاه در ورزش و مخصوصا در حوزه ساخت و ساز، افزود: ما باید خوشحال باشیم که سپاه کنار ماست و امکانات و اماکن مختلفی را برای این مهم راه اندازی و احداث کرده است.

مدیرورزش و جوانان شهرستان دشتی با بیان اینکه ما بدهکار شهدا هستیم، افزود: اعضای بسیج، فرزندان این مرز و بوم هستند و باید از تمامی ظرفیت های موجود برای ترویج رشته های مختلف ورزشی بهره ببریم.

وی اظهار داشت: دیدار با ورزشکاران، خانواده ورزشکاران، پیشکسوتان و جانبازان باید در دستور کار قرار می‌گیرد.

در پایان این مراسم، از سوی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی از زحمات چندین ساله عبدالحسین قادری مسئول سابق ‌ورزش و جوانان شهرستان دشتی تقدیر شد و محمد قائدی با حکم سرتیپ رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این شهرستان معرفی شد.

ارسال نظرات