نشست جهادتبیین با عنوان نقش بسزای بانوان در انتخابات، پایگاه مطهره فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۸۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرکار خانم حیدری،بانوان را یکی از اقشار قابل توجه در انتخابات است.

 وی، اظهار داشت: یکی از اقشاری که نقش قابل توجهی در انتخابات پیش رو دارند بانوان هستند، به طور کلی بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخابات اصلح هستند و قطعا بانوان فرزانه، اندیشمند و متعهد در بنیان خانواده می‌توانند برای تبیین این شاخص‌ها اقدام کنند.

خانم حیدری، افزود: یک مادر خانواده با آگاهی از حقوق اجتماعی می‌تواند معیارهای انتخاب درست و توجه به تجربیات و توانمندی‌های افراد را در بین اعضای خانواده خود تشریح کند و سپس اجازه دهد افراد بر اساس سلایق و نگاه‌های متفاوت خود انتخاب کنند. تعهد، تخصص و وعده صادق به مردم نیازهایی است که امروز جامعه به آن حساس شده و باید مادران با آگاهی از حقوق اجتماعی و پیش شرط‌های لازم برای تشریح آنها نزد اعضای خانواده اقدام کنند.

وی، با اشاره بر نقش بانوان در انتخابات اظهار کرد: زنان با توجه به اینکه مدیر خانواده هستند نقش بسیار مهمی در انتخابات دارند و با ایجاد فضای تفکر و تعقل در خانواده و بحث و گفت و گو با بقیه افراد می‌توانند شناساندن و معرفی کاندیداها موثر واقع شوند.

خانم حیدری، در پایان تاکید کرد:زنان به عنوان محور و الگوی خانواده وظیفه دارند شاخص‌های انتخاب درست را در اختیار فرزندان و سایر اعضای خانواده قرار دهند.

ارسال نظرات