مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از توزیع ۱۵ سری جهیزیه و ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان چنارانی در راستای امیدآفرینی و کمک‌های مومنانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۰۷
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از چناران، محمدجواد فولاد اظهار کرد: در راستای انجام بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی، ۱۵ سری جهیزیه و ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه به نوعروسان و نیازمندان چناران تعلق گرفت که به صورت نمادین در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به جامعه هدف توزیع شد.

وی افزود: همچنین در راستای جهاد تبیین نیروهای جهادی اقدام به جمع‌آوری و تفکیک کل داروهای مازاد و بلا استفاده در منازل مردم در قالب داروخانه رایگان کردند.

مدیرعامل موسسه بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها تصریح کرد: در این طرح به کمک رابطین تعیین شده اقدام به دریافت داروها می شود و پس از آن توسط کارشناسان مورد بررسی و تفکیک قرار می گیرد.

وی ادامه داد: داروهای تاریخ گذشته بعد از بازیافت کارتن و شیشه و پلاستیک معدوم خواهد شد و داروهای سالم و دارای تاریخ اعتبار که مورد تایید قرار می گیرند به صورت رایگان در اختیار موسسات خیریه مورد اعتماد و در دسترس نیازمندان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها