خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری در جمع طلاب بسیجی:

پیام شهدا اطاعت از ولی فقیه است/ طلاییه و خرمشهر نماد شهادت‌ها، رشادت‌ها و معرفت‌هاست

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان به پیام شهدا اشاره کرد و گفت: پیام شهدا و مطالبه آنها از ما، اطاعت از ولی فقیه است و حرکت در مسیری که این عارفان الهی برای ما ترسیم کردند.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۵۴
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در اردوی راهیان نور طلاب بسیجی و بازدید از یادمان‌های جنوب کشور اظهار کرد: طلاییه و خرمشهر نماد شهادت‌ها، رشادت‌ها و معرفت‌ها است.

وی با بیان اینکه شهدا عاشقان و مجذوبانی بودند که با پیروی از ولایت به لقاالله رسیدند، گفت: شهدا به دنبال وجه الله و بقا هستند، به همین خاطر از همه هستی خود برای جلب رضایت خدای متعال گذشتند و با جان خود از این انقلاب دفاع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان به پیام شهدا اشاره کرد و افزود: پیام شهدا و مطالبه آنها از ما، اطاعت از ولی فقیه است و حرکت در مسیری که این عارفان الهی برای ما ترسیم کردند، که اگر رهرو این راه شدیم فلاح و رستگاری حاصل و نتیجه حرکت ما خواهد بود.

وی اضافه کرد: اگر روزی جان دادن برای نظام واجب بود، امروز آبرو دادن برای نظام لازم است و بر همه ما واجب است که با همه هستی خود از انقلاب و ارزش‌های اسلامی جانانه دفاع کنیم و در مقابل ناملایمات شانه خالی نکنیم.

نجاری با اشاره با انتخاب پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد: قدرت و اقتدار و پیشروی نظام وابسته به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برای انتخاباتی پرشور و حداکثری خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار