خبرهای داغ:
 مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با استفاده از فن آوری های جدید نه تنها سرعت رسیدگی ها بیشتر شده بلکه خطای انسانی کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۶۸
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

قزوین_ به گزارش بسیج، علیرضا حسن پور در دیدار رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: با استفاده از فن آوری های جدید نه تنها سرعت رسیدگی ها بیشتر شده بلکه خطای انسانی کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: در راستای تاکیدات رئیس سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر اولویت صیانت از حقوق شهروندان و آبروی محکومان زندانی، سرعت بخشی به انجام امور، پرهیز از اطاله دادرسی و جلوگیری از مراجعات غیر ضروری؛ فرایند دادرسی متهمان زندانی به صورت وبیناری و غیر حضوری برگزار می شود.

حسن پور به اهمیت هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی در پیشگیری و کنترل تخلفات پرداخته گفت: با وجود شهرک های متعدد صنعتی در آبیک، لزوم همکاری نهادهای مرتبط در پایش عملکرد شرکت های تولیدی و خدماتی ضرورت دوچندان دارد.

در ادامه سیدجلال حاجی نصیری به بیان پیامدهای فرهنگی و اجتماعی ناشی از نابسامانی های بازار پرداخته گفت؛ اگر ظرفیت های تولیدی و صنعتی آبیک به درستی شناسایی و استفاده شود، بخش بزرگی از مشکلات خانواده ها به ویژه اشتغال جوانان حل می شود.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک با قدردانی از اقدامات تعزیرات حکومتی در رسیدگی به تخلفات صنفی به نقش فرهنگی سازی و آگاهی بخشی در کاهش آسیب های اجتماعی و حفظ امنیت روانی جامعه پرداخت.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها