خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در دیدار با با مدیر کل صدا و سیمای استان سمنان خبرداد: به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای با صدا و سیمای مرکز سمنان برای فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف انرژی امضا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۸۰
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

امضا تفاهم‌نامه همکاری صدا و سیمای مرکز سمنان برای فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف انرژیبه گزارش خبرگزاری بسیج، حسین عبدلی در حاشیه این دیدار ضمن تشریح مهم‌ترین اقدامات و دستاورد‌های منطقه در سال جاری تأمین و ارسال به موقع سوخت زمستانی و رفع اختلال در سامانه هوشمند سوخت را از نکات حائز اهمیت این ره‌آورد برشمرد.
او با بیان اینکه صدا و سیما اطلاع‌رسانی بسیار خوبی در زمینه کاهش و بهینه‌سازی مصرف حامل‌های انرژی به ویژه بنزین داشته، اظهار امیدواری کرد: در سال آتی همکاری‌های بیشتر و ارتباطات دو سویه بین دو مجموعه اتفاق بیفتد و ما بتوانیم از ظرفیت صدا و سیما استفاده کنیم.
عبدلی بر ضرورت کاهش شدت مصرف انرژی تأکید کرد و گفت: با بحث فرهنگ‌سازی در این حوزه اتفاق‌های خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم و به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای با صدا و سیمای مرکز سمنان امضا خواهیم کرد و امید است از این فرصت برای کاهش مصرف انرژی استفاده کنیم.
دهرویه مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان در ادامه با قدردانی از مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود عنوان کرد: تلاش و همت والای جهادی این منطقه برای اقدام به هنگام در مواجهه با تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در سامانه‌های هوشمند سوخت‌رسانی بر هیچ کس پوشیده نبوده و تعامل این دو دستگاه در جهت اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع در این زمینه رضایتمندی هم استانی‌های عزیز را به همراه داشته است.
او گفت: عملکرد سنجیده وزارت نفت و به طبع آن منطقه شاهرود و پوشش خبری مناسب و به هنگام این موضوع از سوی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها، مانع از تحقق اهداف دشمنان در ایجاد نگرانی برای مردم شد.
دهرویه گفت: در موضوع حک شدن سامانه هوشمند سوخت، بیش از بیست ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی با مدیر و سخنگوی این شرکت، نشان از اهمیت نقش اطلاع‌رسانی به موقع در راستای تنویر افکار عمومی است.
او در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه ستاد منطقه و نواحی تابعه در راستای تأمین انواع فرآورده‌های نفتی، از ایجاد بستر در خصوص تعامل بیشتر با منطقه شاهرود در تمامی قابلیت‌های دو طرف استقبال کرد.
بازدید از تاسیسات عملیات و انبار نفت شهید نصرتی منطقه شاهرود، از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها