خبرهای داغ:
حسینی خبر داد

تحقق ۱۰۲ درصدی تعهد اشتغال شهرستان نهاوند

همدان-معاون اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه ۱۰۲درصد تحقق اشتغال شهرستان نهاوند انجام شده است، گفت: قرارگاه اشتغال برای صحت‌سنجی و نظارت بر اشتغال تشکیل شده که تا ۲۰اسفند شغل‌های ثبت شده را رصد می‌کند.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۴۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمجتبی حسینی در نشست کمیسیون اقتصادی شهرستان نهاوند از عدم حضور مدیران کل در این نشست انتقاد و اظهار کرد: اخطار برای مدیران کلی که قرار بود در این نشست حضور داشته باشند و جانشین آنها حضور یافته است، خواهیم داشت.

وی با اشاره به بحث انتخابات افزود: انتخابات یکی از مباحث بسیار مهم در کشور ما است و حماسه و یک قدرت نمایی توسط مردم پیش رو داریم .

معاون اقتصادی استاندار همدان بیان کرد: دولت سیزدهم کارهای زیربنایی بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده و در استان همدان نیز استاندار کارهای زیربنایی خوبی در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه اقتصاد انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۲ درصد تحقق اشتغال شهرستان نهاوند انجام شده است، گفت: امروز در نهاوند حضور پيدا کرده‌ایم تا معضلات و مشکلات اقتصادی این شهرستان را رفع کنیم و در کنار مردم نهاوند باشیم و رضایتمندی نسبی مردم را به دست بیاوریم.

حسینی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید توزیع متوازن در شهرستان داشته باشند و دستگاه‌های مرتبط در اشتغال باید جلسات هماهنگی برای دریافت تسهیلات با بانک‌ها داشته باشند.

وی افزود: هر دستگاهی با برش شهرستانی باید سهم خود را انجام داده باشد و تسهیلات تبصره ۱۸ را جذب کنند .

معاون اقتصادی استاندار همدان بیان کرد: قرارگاه اشتغال برای صحت‌سنجی و نظارت بر اشتغال تشکیل شده که این قرارگاه تا ۲۰ اسفند ماه سال‌جاری با هدف نظارت برشغل های ثبت شده در سامانه رصد فعالیت می‌کند و در این مرحله طرح‌های دستگاه اجرایی مورد ارزیابی و راستی آزمایی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات سامانه ثبت اشتغال در دستگاههای اجرایی استان صحت سنجی می‌شود، گفت: اختصاص نیافتن کافی اعتبارات برای طرح های اشتغال زایی در شهرستان‌ها باید علت یابی و مشخص شود.

حسینی خطاب به مدیران اظهار کرد: یک مدیر خوب باید در همه ادوار خدمتی خود، کارش را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار