خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مغیثی تأکید کرد

لزوم تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات/ برگزاری یادواره شهدای غریب در نهاوند

همدان-امام جمعه نهاوند گفت: با جدیت تمام در بحث انتخابات ورود پیدا کرده و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنید.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۳۲
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
لزوم تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات/ برگزاری یادواره شهدای غریب در نهاوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت میلاد حضرت امام جواد(ع) و حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) اظهار کرد: اسفند ماه یکی از مهمترین و سرنوشت‌سازترین مباحث تاریخ ایران است .

وی گفت: با جدیت تمام در بحث انتخابات ورود پیدا کرده و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نهاوند بیان کرد: از خصوصیات انسان سعادتمند آن است که ذ‌کر و خیرش را مردم ببینند، باید انسانی باشد از خودگذشته، دلسوز جامعه و با محبت با دیگران برخورد کند.

وی با بیان اینکه حسن خلق یکی از خصوصیات فرد مسلمان است که همه باید آن را داشته باشند، افزود: اعتکاف یکی از برنامه‌های بسیار خوب برای تربیت نوجوانان و جوانان است، از این فرصت سه روزه برای حضور حداکثری در انتخابات نیز استفاده کنید.

مغیثی در ادامه با تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: یادواره شهدای غریب(شهدای اسارت) ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مصلی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

*بهره‌برداری از اعتکاف در راستای جهاد تبیین

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند نیز در این جلسه گفت: با توجه به نزدیک شدن مراسم اعتکاف ۱۷ مسجد آماده پذیرایی و تدارک برای همشهریان معتکف هستند، که نسبت به سال‌های گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

حجت الاسلام حسین گروسی گفت: اکثر افرادی که در این مراسم معنوی ثبت نام کرده‌اند دهه ۷۰و ۸۰ هستند که به همراه مادران و فرزندانشان مهمان مساجد شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه خیرین شهرستان مبلغ ۱۴ میلیون تومان برای امر معنوی اعتکاف هزینه کرده‌اند، با اشاره به بهره برداری از اعتکاف در راستای جهاد تبیین گفت: رویکرد ما در این سه روزه اعتکاف، جهاد تبیین است، و اطلاع رسانی‌هایی در این حوزه برای نسل جوان، که بتوانیم از این فرصت ارزشمند نهایت استفاده را ببریم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار