خبرهای داغ:
احمدوند:

مدیران حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارند

همدان-فرماندار نهاوند گفت: مدیران حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارند و باید ادای دین کنند و انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۷۶
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند اظهار کرد:  شورای فرهنگ عمومی باید سمت و سوی انتخابات برود و وظیفه همه‌ ما است که مردم را تشویق به حضور حداکثری در انتخابات کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دینی مدیران است که ادای دین کنند، گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، پول بیت المال نباید صرف انتخابات شود در این صورت حرام است، شاید به نوعی وزارت کشور متولی انتخابات باشند ولی ادارات در سطح شهرستان هم وظایف سنگینی برعهده خود دارند.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: مدیران پای کار انتخابات باشند و به خاطر میزی که اشغال کرده‌اند ادای دین کنند و پاسخگوی خون شهدا باشند.

وی با بیان اینکه مدیران حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارند و باید ادای دین کنند و انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند، بیان کرد: رسانه‌ها و همه مدیران ادارات و حتی بنده به عنوان فرماندار وظیفه داریم در بحث انتخابات ورود پیدا کنیم و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم .

احمدوند در ادامه با اشاره به بحث اعتکاف اظهار کرد: اعتکاف فرصت بسیار مناسبی است که از ظرفیت آن باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بهره برد .

وی افزود: برگزاری انتخابات باید به بهترین شکل ممکن انجام شود، بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هر کسی در هر مسئولیتی موظف است هر آنچه که در توان دارد برای خدمت به مردم و رضایتمندی ارباب رجوع به کار گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند تصریح کرد: انتخابات این دوره نسبت به سال‌های دیگر باید پرشورتر از گذشته برگزار شود، اثرات انتخابات در ادارات نهاوند باید دیده شود و از طریق بنر یا پوستر یا عکس نوشته در بدو ورود افراد به ادارات نمایان شود.

وی با اشاره به برخی هنجارشکنی‌ها در شهرستان گفت: شرح وظایف هر ارگانی مشخص است و با افراد هنجارشکن باید برخورد شود .

احمدوند افزود: مشکلات شهرستان باید محله محور بررسی شده و حضور مدیران در بین مردم ایجاد امید و انگیزه می‌کند، وقتی مشکلات بررسی شد در کمیته‌ها مطرح شوند و سپس نتیجه آن در شورای فرهنگ عمومی عنوان شود و مصوبات شورا در خصوص مشکل مطرح شده اجرایی شود .

وی ادامه داد: در بحث سد معبر و جمع آوری آن قدردان زحمات مسئولین و شهرداری هستیم ولی اگر این جمع آوری به صورت تکمیلی باشد و باقیمانده افرادی که هنوز مکان مناسبی برای کسب درآمد خود ندارند هر چه سریع‌تر ساماندهی شوند.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: از امام جمعه و شهردار نهاوند و همچنین دیگر مسئولینی که با حضور خود و بازدیدهای مستمر در جمع مردم، در مساجد و محلات مختلف باعث دلگرمی و رفع مشکلات مردم می‌شوند، و این فاصله بین خود و مردم را کم کرده‌اند، نهایت قدردانی و سپاسگزاری را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار