فیض الهی:

۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان بهاری در مساجد معتکف شدند

همدان-مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: امسال با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در ایام البیض تعداد ۳۰۰ نفر از دانش آموزان در مساجد شهرستان معتکف شدند.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۴۶
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

حسین فیض الهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب اظهار کرد: اعتکاف به عنوان یک جریان بسیار ویژه در حال اجرا است و دانش‌آموزان باید از این برنامه تربیتی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امسال با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در ایام البیض تعداد ۳۰۰ نفر از دانش آموزان در مساجد شهرستان معتکف شدند، ادامه داد: باید تلاش کنیم اعتکاف دانش آموزی به عنوان یک حرکت تربیتی قلمداد شود و دانش آموزان از این برنامه تربیتی به نحو احسن استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار افزود: موضوع اعتکاف فرصت مغتنمی است که باید هیات‌های مذهبی، مساجد، تشکل‌های دانش آموزی و مدارس از این ظرفیت تربیتی استفاده کنند.

وی با اشاره به مدارسی که اعتکاف را به عنوان نقطه تربیتی و محور شدن در فعالیت‌های مدرسه، قرار می‌دهند، گفت: با مصوبه شورای مدرسه، این امر عملی شده و در این صورت در مدرسه یک اردوی تربیتی برگزار می‌شود.

فيض الهی ادامه داد: امسال برای اولین بار دو مسجد برای اعتکاف دانش‌آموزی پیش بینی شده که زحمات ستاد اعتکاف به ویژه امام جمعه قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار