یک دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس به مجموعه تجهیزات پزشکی مرکز تصویربرداری بیمارستان ولی عصر(عج) جغتای با مشارکت دانشگاه علو پزشکی، خیرین سلامت و با پیگیری های مسئولان این شهرستان اضافه شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۸۸
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از جغتای، در آستانه ایام الله دهه فجر با پیگیری مسئولان، حمایت های خیرین سلامت و همکاری هیات امنای ارزی دانشگاه، یک دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس به مجموعه تجهیزات پزشکی مرکز تصویربرداری بیمارستان ولی عصر(عج) شهرستان جغتای اضافه شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در تشریح این خبر گفت: به منظور تهیه و تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ولی عصر(عج) جغتای و با توجه به شرایط نامساعد راه های ارتباطی این شهرستان در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به بیماران و مراجعین، این دستگاه سی تی اسکن با مشارکت دانشگاه، خیرین سلامت جغتای و با پیگیری های مسئولان خریداری شده است.

غلامرضا شرفی از پیگیری های رئیس دانشگاه و به ویژه حمایت های مالی خیرین سلامت قدردانی و با تاکید بر اهمیت مشارکت اجتماعی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان، دست تمامی نیکوکاران را به گرمی می فشارد و با استفاده از ظرفیت های موجود می توان کمبودات حوزه سلامت را تا حد زیادی مرتفع کرد.

گفتنی است؛ با اضافه شدن دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس به مجموعه تجهیزات پزشکی مرکز تصویربرداری بیمارستان جغتای، دستگاه پس از آماده سازی مقدمات، در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار