مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: امروز شرکت‌کنندگان اعتکاف بیشتر از نسل جوان و نوجوان هستند و این باعث خشنودی و افتخار است و این امر نشان می‌دهد که علاقه و عشق به مبانی اسلامی و عمل به دستورات دینی در نسل جوان ما زیاد است.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۶۵
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ساوه؛ آیین بزرگ اعتکاف را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در سرتاسر ایران اسلامی مانند شهرستان ساوه مراسم اعتکاف با حضور بسیاری از نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است و شور و حال جوانان غیرقابل توصیف است.

وی افزود: یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی که قطع به یقین دشمن ما را ناامید کرده و رژیم منحوس صهیونیستی را از صفحه روزگار بیرون می‌کند، همین حضور پرشور جوانان در اعتکاف و مراسم‌های دینی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: گنجینه معنوی اعتکاف به برکت انقلاب اسلامی ایران احیاء شد و دامنه آن در حال گسترش است؛ امروز شرکت‌کنندگان اعتکاف بیشتر از نسل جوان و نوجوان هستند و این باعث خشنودی و افتخار است و این امر نشان می‌دهد که علاقه و عشق به مبانی اسلامی و عمل به دستورات دینی در نسل جوان ما زیاد است.

حجت‌الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه ثمرات اعتکاف باید در تمام ایام سال حفظ شود، خاطرنشان کرد: آمادگی برای ورود به ماه مبارک شعبان و رمضان و زدودن زنگار گناه از قلب از برکات اعتکاف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار