همزمان با ایام البیض آیین اعتکاف دانش‌آموزی،به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمیه در مصلی امام حسین علیه السلام فارسان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۵۶
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ خدابخشی با تبریک روز ولادت حضرت علی علیه السلام، روز پدر، گفت: ایام اعتکاف دانش آموزان فرهیحته کشور در مساجد، بهترین فرصت برای معرفی رشادت ها و ایثارگری های شهدا است.

وی با اشاره به اینکه اعتکاف دانش‌آموزی یک حرکت تربیتی است، عنوان کرد: اعتکاف دانش آموزی اقدام خیلی خوبی است که می‌تواند زیرساخت‌های فکری دانش آموزان را شکل دهد.

خدابخشی، بابیان گفتارسازی و روایتگری از مسیر شهدا در مراسم های اعتکاف اظهار کرد:ما باید در این مراسم معنوی،از خاطرات شهدا برای دانش آموزان بگوییم، ادامه دادن راه شهدا نیازمند ‌گفتمان سازی است و ما به دنبال مسیر و خون شهدا و پیشرفت‌های این سرزمین هستیم.

وی، در ادامه افزود: ما باید شهدا را همان گونه که بودند،بدون اغراق معرفی کنیم در واقع این شهدا به قدری بزرگ‌منش و حماسه آفرین بودند که هیچ نیازی به اغراق ندارند. شهدا در کنار ما هستند، وظیفه ما شرکت در این مراسم و بهره‌مندی از معنویت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است.

وی،با قرائت حدیث شریف"إنّ الجِهادَ بابٌ مِن أبْوابِ الجَنّةِ فَتَحَهُ اللّه ُ لِخاصَّةِ أوْليائهِ"، گفت: حضرت امام على عليه السلام فرمودند: همانا جهاد يكى از درهاى بهشت است كه خداوند آن را براى اولياى خاص خود گشوده است. پیروی از شهدا مایه‌ی سعادت انسان ها است، ما باید با پیروی از شهدا سعی کنیم همه‌ی امورات خود را براساس رضایت خداوند انجام دهیم.

ارسال نظرات