خبرهای داغ:
شاهرود- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف کالای قاچاق میلیاردی لوازم صوتی و تصویری توسط ماموران یکی از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۱۴
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

لوازم صوتی و تصویری قاچاق در توقیف پلیس شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی عنوان کرد: ماموران یکی از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان شاهرود حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون که در محور مشهد به پایتخت در حرکت بود مشکوک و با انجام اقدامات قانونی نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.
او با اشاره به بازرسی دقیق پلیس از کامیون، اضافه کرد: ماموران از داخل خودرو انواع لوازم صوتی و تصویری به همراه لوازم جانبی موبایل را کشف کردند.
شائینی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و همراه متهم به دادسرا اعزام شد.
فرمانده انتظامی شاهرود در پایان خاطرنشان کرد مبارزه قاطع و بی، چون و چرا با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالای قاچاق موارد مشکوک در این زمینه را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها