خبرهای داغ:
مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: با تولید بیش از ۱۰ میلیارد و صد میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در ۱۰ ماهه امسال، ۱/۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد تولید داشته است.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۳۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

قزوین_ ابوالفضل موتابها رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه در تشریح این خبر در گفتگو‌ با بسیج بیان کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری، ۱۰ میلیارد و ۱۳۶ میلیون و ۷۶۹ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

موتابها افزود: از این میزان انرژی، چهارمیلیارد و هفتصد و سی و یک میلیون و هفتصد و بیست و سه هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد بخاری و گازی نیروگاه سیکل ترکیبی و پنج میلیارد و چهارصد و پنج میلیون و چهل و شش هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در ادامه بیان داشت: با این میزان تولید انرژی خالص در ۱۰ ماهه امسال، این نیروگاه شاهد رشد ۱/۷۶ درصدی تولید انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

نیروگاه شهید رجایی با ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی و ظرفیت نامی ۲۰۲۴ مگاوات، سالانه ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می کند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها