خبرهای داغ:
کاروان 120نفره روحانیون و طلاب بسیجی استان چهارمحال و بختیاری عازم سرزمین نور شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۰۵
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک ایام الله دهه فجر گفت تعداد بیش از 120 نفر از روحانیون و طلاب استان چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: شرکت کنندگان در این اردو، در مناطقی عملیاتی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس حضور پیدا کرده و از یادمان های شلمچه، والفجر 8 و اروند، طلائیه، هویزه،دهلاویه و ... بازدید می کنند.

وی با اشاره به دستاوردها وبرکات اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: رهبر عزیزمان تأکید دارند که حضور مسئولین محترم و   اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ضروری و لازم است؛ برای اینکه یادی کرده باشیم از شهدای عزیزمان و از درس های شهدا و دفاع مقدس بیاموزیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: آشنایی با فداکاری های رزمندگان برای روحانیون که باید روایتگری کنند، ضروری است، تا برای مردم و بویژه نوجوانان و جوانان این مسایل را تبیین کنند.

وی، با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های آینده، افزود: هفته آینده نیز کاروان طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری در قالب کاروان 100 نفره عازم سرزمین نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس می شود.

گفتنی است؛ حضور در رزمایش فرهنگی رزمی و بازدید از دستاوردهای هوافضا در حاشیه این اردوی معنوی برای روحانیون و طلاب اعزامی پیش بینی شده است.

ارسال نظرات